Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Plages ofte av kviser på brystet og skuldrene.. Noe som er forferdelig irriterende, siden dette gjør at skapet mitt blir halvert med klær jeg kan bruke i og med at jeg må prøve å skjule dem..

Går allerede på diane p-pillene.. er det noe mer jeg kan gjøre for å slippe unna kvisene?

Spiser lite godteri, og drikker ikke mye brus heller..

Starter å bli passe desperat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan komme av lite hvile og stress. Drikk også masse vann, og smør deg godt med fuktighetskrem.

Skrevet
Plages ofte av kviser på brystet og skuldrene.. Noe som er forferdelig irriterende, siden dette gjør at skapet mitt blir halvert med klær jeg kan bruke i og med at jeg må prøve å skjule dem..

Går allerede på diane p-pillene.. er det noe mer jeg kan gjøre for å slippe unna kvisene?

Spiser lite godteri, og drikker ikke mye brus heller..

Starter å bli passe desperat..

Er det nå i det siste du har fått dem?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei.. har hatt de i over 2 år nå.. starter å bli passe gal.. =/

Drikker alt mye vann, og bruker vichi fuktighetskrem..

Skrevet

Dra til legen.

Det finnes mange legemidler mot kviser. JEG gikk p ået av dem, og mine kviser forsvant. Det var en slags krem man smurte på.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg vet ikke om u gjør d,mn....

Vaske området med ansiktsvask for uren hud og bruke fuktighetskrem for uren hud der. Er oxo viktig å huske på å skylle nakke,bryst osv etter du har hatt i balsam i håret,siden mye av fettet i balsamen kan føre til uren hud. Også viktig å ha håret mest mulig opp for det er en del fett i håret og fett er jo ikke bra hvis man vil bli kvitt kvisene.

Lykke til!!! :)

Skrevet

Du kan gå til hudpleier å få behandling for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...