Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Plages ofte av kviser på brystet og skuldrene.. Noe som er forferdelig irriterende, siden dette gjør at skapet mitt blir halvert med klær jeg kan bruke i og med at jeg må prøve å skjule dem.. Går allerede på diane p-pillene.. er det noe mer jeg kan gjøre for å slippe unna kvisene? Spiser lite godteri, og drikker ikke mye brus heller.. Starter å bli passe desperat..
Alterna Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Kan komme av lite hvile og stress. Drikk også masse vann, og smør deg godt med fuktighetskrem.
Carmen_ Skrevet 14. august 2004 #3 Skrevet 14. august 2004 Plages ofte av kviser på brystet og skuldrene.. Noe som er forferdelig irriterende, siden dette gjør at skapet mitt blir halvert med klær jeg kan bruke i og med at jeg må prøve å skjule dem.. Går allerede på diane p-pillene.. er det noe mer jeg kan gjøre for å slippe unna kvisene? Spiser lite godteri, og drikker ikke mye brus heller.. Starter å bli passe desperat.. Er det nå i det siste du har fått dem?
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 Nei.. har hatt de i over 2 år nå.. starter å bli passe gal.. =/ Drikker alt mye vann, og bruker vichi fuktighetskrem..
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #5 Skrevet 14. august 2004 Dra til legen. Det finnes mange legemidler mot kviser. JEG gikk p ået av dem, og mine kviser forsvant. Det var en slags krem man smurte på. Lykke til
Uma Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 Jeg vet ikke om u gjør d,mn.... Vaske området med ansiktsvask for uren hud og bruke fuktighetskrem for uren hud der. Er oxo viktig å huske på å skylle nakke,bryst osv etter du har hatt i balsam i håret,siden mye av fettet i balsamen kan føre til uren hud. Også viktig å ha håret mest mulig opp for det er en del fett i håret og fett er jo ikke bra hvis man vil bli kvitt kvisene. Lykke til!!!
glaciera Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 Du kan gå til hudpleier å få behandling for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå