AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er ute etter en Mary Kay-selger som oppfølger disse kriteriene: - Ikke ringer, sender sms eller mail i tid og utide og lurer på om jeg vil ha påfyll - Ikke maser om at hun skal arrangere "sminke-og hudpleieaften" for mine venner i håp om å selge dem mest mulig. - Ikke maser om at jeg skal ta et møte med henne og finne ut "hvilke karrieremuligheter jeg har i Mary Kay" - Ikke inviterer meg på diverse arrangement om Mary Kay - Ikke maser om at hun skal sminke meg o.l, i håp om å dytte på meg en masse produkter. Alt jeg ønsker er en person, som jeg selv kan kontakte når jeg trenger noe, og kjøpe akkuratt de produktene jeg trenger. Produktene er jo veldig drøye i bruk, så det blir jo ikke så ofte. Hvis noen vet om en slik selger, hadde jeg blitt veldig glad. En venninne av meg ble Mary Kay-selger, og hadde en side på FB, men hun ga seg før jeg rakk å bli tom for noe. Anonymous poster hash: fe627...86c
Drua Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Kjenner mange, men ingen av dem oppfyller kriteriene dine.... mas, mas, mas.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Kjenner mange, men ingen av dem oppfyller kriteriene dine.... mas, mas, mas. Det jeg tenkte meg.. Så vanvittig slitsomt hele tiden.. Anonymous poster hash: fe627...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå