Gå til innhold

Single damer på 35+ uten barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

altfor mange menn tenker "skeptisk" "hvorfor har ikke hun barn" "er det noe med henne". Varsellampene lyser liksom. Jeg synes det er rart at folk tenker slik.

Når det er sagt så blir en mann på 40 år sett på på samme måten om han er singel og barnløs. Flere av mine kvinnelige venner er skeptiske, "lukter ungkar lang vei".

Det har jo med prioriteringer i livet å gjøre, folk må få gjøre som det vil er min oppfatning.

Anonymous poster hash: 7a581...450
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig. Jeg kan ikke noe for at ingen menn vil ha meg. Er dømt til å være alene og da blir det ikke barn heller :(

Anonymous poster hash: 6fc98...cff
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne,35+ og singel uten barn :) Mange av de jeg har datet sier dette er noe de ser som en fordel. Har innimellom fått spørsmål om hvorfor jeg ikke har bar,og har da forsklart at jeg aldri har møtt den rette. Kunne hatt barn om jeg ville - etter ulike korte forhold,men har alltid vært nøye med prevansjon. Dette er en forklaring som har blitt godt mottatt av mennene jeg har møtt.

Jeg synes det er leit at enkelte har fordommer av typen TS beskriver.Er det muligens et norsk fenomen? En kamerat av meg på 40+ som kommer fra England mente ihvertfall det var mye mer sosialt sett ned på å være voksen og barnløs her i Norge,enn det han var vant med fra Storbritannia.

Anonymous poster hash: b1547...f08
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri ønsket meg barn, og er nå 33. Har alltid vært åpen om at jeg ikke ønsker meg barn, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har blitt "forhørt" ang. barnløshet en eneste gang.

Anonymous poster hash: 73947...768
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har aldri ønsket meg barn, og aldri opplevd at noen har reagert slik du beskriver. Menn ser vel heller på det som et pluss at man ikke har barn fra før.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke ønsket barn - eller vært spesielt ivrig på å gifte meg - ergo barnløs 38+ og strålende fornøyd med dette.

Om noen synes dette er snodig får de ta seg en pille.

Anonymous poster hash: 89247...51b

• Liker 2
Skrevet

Så på den ene siden vil de ha en dame uten bagasje, og på den andre siden vil de ikke ha en dame uten bagasje?

Ok...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...