Gå til innhold

Du finner ikke kjærligheten før du har gått gjennom sorgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at vi er tillagt oppgaver av noe mellom himmel og jord, som bestemmer at vi skal gjennom diverse opplevelser før vi får belønninga våres liksom? F.eks, jeg har ikke blitt dumpa, da jeg aldri har hatt kjæreste, og jeg forelsker meg heller ikke lett. Men jeg har vært ulykkelig forelsket i 8 år, han første ble det ikke noe med, han andre var bare en rundbrenner (det mest kjedlige type mannfolk du finner). Han jeg er i nå, er en venn jeg har kjent lenge, på samme alder, har heller aldri hatt kjæreste. Med han så føler jeg ting er riktig, men at jeg burde ta tiden til hjelp. Men så tenker jeg da... at det klaffer sikkert ikke denne gangen heller, eller at han bare kommer til å dumpe meg, fordi at vi SKAL gjennom den verste sorgen før vi får det som er bra. Jeg ble veldig glad da jeg fikk følelser for han her, fordi jeg hadde aldri trodd jeg kunne få noe for ham. synes det er spennende, men jeg blir så sykt negativ noen ganger, fordi jeg ikke tør å tro annet, tror at man på en måte garderer seg litt om man er negativ, fordi det negative er det eneste sanne.

Anonymous poster hash: 0273d...359
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke alle som tror på Gud.

Anonymous poster hash: f22b6...835

AnonymBruker
Skrevet

Føles som universet straffer meg heftig for et eller annet, med tanke på hvor slemme menn har vært mot meg. Men jeg har bare innsett at jeg er dømt til å være alene.

Anonymous poster hash: 7963a...ef7
AnonymBruker
Skrevet

Universet straffer da ingen. Sånn tankegang er viktig å få slutt på. Det er litt stakkarslig. Du er ikke dømt til å være alene, hvem skulle gitt en slik dom? Ikke vær redd for det som føles bra, fordi du forventer at det skal bli noe dårlig senere. Ut fra din logikk har du ingenting å tape, hvis det går skeis så er du ferdig med det dårlige og da venter noe godt. Eller kanskje det blir bra, uten at det trenger å være forferdelig først?

Livet består av opp- og nedturer, ikke bare for deg, men for alle! Uten nedturene ville ikke oppturen føltes like bra, men det er ingen som sitter og styrer livet ditt fra oven. Du rår selv over ditt liv! Enkelte ting kan ikke styres, men slik er nå en gang livet.

Anonymous poster hash: 345c5...532
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kaller det sorg så tror jeg aldri du har opplevd skikkelig sorg.

heten som råder

Anonymous poster hash: 94a1e...29e
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kaller det sorg så tror jeg aldri du har opplevd skikkelig sorg.

heten som råder

Anonymous poster hash: 94a1e...29e

For min del takler jeg bedre dødsfall enn å bli dumpa. Det høres kanskje fryktelig ut men det er bare sånn jeg er. Hvis noen dør så er det ikke min feil, de er borte pga sykdom etc. Hvis noen dumpr meg er det jo fordi jeg er stygg og de hater meg :(

Anonymous poster hash: 7963a...ef7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...