Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg fått en kjærlighet for å løpe, mest på mølla.

Det har gått fint og løpe sånn 5 km, bruker i snitt 29 minutter.

Men igår, la jeg merke til at jeg ble voldsomt kvalm og svimmel etter 15 minutter.

Jeg har ikke gjort noen endringer som er drasitiske, sist jeg løp var på fredag ( hviledag fast på lørdager )

har folk noen tips til hva det kan være? kostholdet mitt har ikke endret seg, spiser sunt og drikker mye vann.

blir litt bekymret, stoppet med engang og gikk rolig i 10 minutter før jeg gikk over til beinøvelser isteden.

Anonymous poster hash: 3ac0b...9e7

Anonymous poster hash: 29e60...4a9
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Høres ut som et engangstilfelle foreløpig. Mulig at du fikk blodtrykkfall? Da blir en gjerne litt svimmel og uvel.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et engangstilfelle foreløpig. Mulig at du fikk blodtrykkfall? Da blir en gjerne litt svimmel og uvel.

Ble litt bekymret, vil nødig legge løping på hylla.

Men har også begynt og ta e-burn før løping da, kan det har noe å si? føler helt ærlig ikke at den gir noe form for energi.. målet er så si og gå ned i vekt, så det er egentlig grunnen til at jeg begynte og løpe i utgangspunket.

ts

Gjest Runforit
Skrevet

Ble litt bekymret, vil nødig legge løping på hylla.Men har også begynt og ta e-burn før løping da, kan det har noe å si? føler helt ærlig ikke at den gir noe form for energi.. målet er så si og gå ned i vekt, så det er egentlig grunnen til at jeg begynte og løpe i utgangspunket. ts Anonymous poster hash: 29e60...4a9

Mannen kan ikke ta Rapid Burn(sterkt med koffein og chili) før trening. Da blir han svimmel og kvalm. Kutt ut det så tror jeg du vil merke forskjell :)

AnonymBruker
Skrevet

Mannen kan ikke ta Rapid Burn(sterkt med koffein og chili) før trening. Da blir han svimmel og kvalm. Kutt ut det så tror jeg du vil merke forskjell :)

takk for svar :)

har du noen forslag til hva man kan gjøre for å få litt mer energi før løping, altså det å holde ut lenger på mølla etc?

ts

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

takk for svar :) har du noen forslag til hva man kan gjøre for å få litt mer energi før løping, altså det å holde ut lenger på mølla etc? ts Anonymous poster hash: 29e60...4a9

Sjokolademelk og litt banan er supert. Gir rask energi og så får du i deg næring så du kan kjøre på ganske lenge samt at det ikke gjør deg overmett og full i magen :)

Endret av Runforit
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har lett for å bli svimmel på tredemølle. Aner ikke hvorfor, men syns det blir litt bedre når jeg passer på å flytte blikket litt rundt, og ikke ser på en skjerm f.eks. I tillegg pleier jeg å roe ned med svært lav fart i et par minutter, og så står jeg helt stille en liten stund før jeg går forsiktig av.

Skrevet

Jeg blir også svimmel på tredemølle, det blir som mild bilsyke. Men dette kan jo fint være et engangstilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...