AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Erfaring med en av disse vognene? Trenger en som tåler terreng, men som fungerer i butikker også.. Lun bagdel. Er nitro city cross, bare med svingbare forhjul?Anonymous poster hash: b790f...9e1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Største forskjell er komfort, vi skulle først ha en Super Viking. Men etter litt betenkningstid valgte vi Nitro, da sportsdelen er hundre ganger bedre å ligge i. Hadde Edge Duo til eldste, og det var virkelig tidenes sovevogn. Super Nitro yter lillesøster samme komfort, i tillegg med enda enklere understell. Anonymous poster hash: 75bff...5a0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Største forskjell er komfort, vi skulle først ha en Super Viking. Men etter litt betenkningstid valgte vi Nitro, da sportsdelen er hundre ganger bedre å ligge i. Hadde Edge Duo til eldste, og det var virkelig tidenes sovevogn. Super Nitro yter lillesøster samme komfort, i tillegg med enda enklere understell. Anonymous poster hash: 75bff...5a0 Ja, jeg har en city cross fra før av som ser identisk ut med super nitro, er det samme vognen? Bare endrede forhjul? Anonymous poster hash: b790f...9e1
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Ja, jeg har en city cross fra før av som ser identisk ut med super nitro, er det samme vognen? Bare endrede forhjul? Anonymous poster hash: b790f...9e1 Jepp, helt lik bare nytt understell
-Pus- Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Kan man bytte til bag på Super Nitro, slik at det blir en sove vogn?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Kan man bytte til bag på Super Nitro, slik at det blir en sove vogn? Ja.Anonymous poster hash: b790f...9e1
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Kan man bytte til bag på Super Nitro, slik at det blir en sove vogn? Ja, super nitro fungerer likt som både edge, mondial og city cross
-Pus- Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Takk for svar! 😊 Forstår at nå "må" jeg ut i butikken og trille litt på alle sammen... - Det eneste jeg er sikker på er at jeg vil ha Emmaljunga...utover det; totalt blank 😝
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Et tilleggsspørsmål: har hatt city cross et par år, og knappene løsner. Er er typisk Emmaljunga å ha dårlig kvalitet? (Gjelder både sportsdelen og bagdelen)Anonymous poster hash: b790f...9e1
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Et tilleggsspørsmål: har hatt city cross et par år, og knappene løsner. Er er typisk Emmaljunga å ha dårlig kvalitet? (Gjelder både sportsdelen og bagdelen)Anonymous poster hash: b790f...9e1 Vi har kjøpt brukt citycross og den er helt fin. Blitt brukt i 2 år av forrige eier. Babyen vår har ikke kommet enda.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Vi har kjøpt brukt citycross og den er helt fin. Blitt brukt i 2 år av forrige eier. Babyen vår har ikke kommet enda. Merkelig. Kjenner jeg ble skeptisk i morges da den ene knappen bare falt av liksom... Visste at bagdelen var dårlig mtp knapper, men kjente jeg ble skeptisk når sportsdelen også viser seg å svikte..Anonymous poster hash: b790f...9e1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 Den er kjøpt vinteren 2013 forresten. Sportsdelen er kun brukt i 1 år.Anonymous poster hash: b790f...9e1
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 Merkelig. Kjenner jeg ble skeptisk i morges da den ene knappen bare falt av liksom... Visste at bagdelen var dårlig mtp knapper, men kjente jeg ble skeptisk når sportsdelen også viser seg å svikte..Anonymous poster hash: b790f...9e1 Da ville jeg reklamert på den. Som sagt, vår ser helt fin ut, men nå har ikke vi rukket å bruke den annet enn fra bilen og inn i gangen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå