Lanista1984 Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Åtte år i militæret. Inn og ut av landet. Har bare relasjoner med søstre og en mor. Samliv er ikke for meg. Er det så galt? Er det ikke ok å leve uten? Kan ikke leve med følelsen av å ha dårlig samvittighet. Deilig å komme hjem og bare gå gjennom Karl Johan i en ukjent uniform. Alle ser og alle lurer. Stopper og kjøper noen gaver. Livet leker. Ingen som venter på Gardermoen. Familie vet jeg vil ha det sånn. En kjæreste ville ikke ha forstått. En samboer ville ha godtatt at jeg dro tilbake. Klart man savner å massere en utkåret. Men når jobben går foran, er det ikke plass. Er det så galt? Nei. 3
Lanista1984 Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2015 (endret) Det hører jo sikkert med at sjelen er lagt igjen. Og ikke kan bringes tilbake gjennom flyplass-kontroller. Den kommer når den vil:) Endret 2. mars 2015 av Lanista1984
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Det hører jo sikkert med at sjelen er lagt igjen. Og ikke kan bringes tilbake gjennom flyplass-kontroller. Den kommer når den vil:) Her falt jeg av. Anonymous poster hash: 97cad...ad3
Lanista1984 Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2015 Her falt jeg av.Anonymous poster hash: 97cad...ad3 Neida. Sjelen er noe noen har funnet opp for å beskrive indre følelser. Noen ganger kan det føles som det har forlatt deg. Ikke noe å tenke på. Det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå