AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men prøver her! Jeg er fortiden i Panama, og skulle i dag ta ut penger fra en minibank (som tilhørte banken ved siden av). Jeg prøvde å ta ut $100, men det sto ikke godkjent - så da tok jeg ut kortet mitt og prøvde å ta ut $100 - og igjen, sto det ikke godkjent. Jeg dro da til hotellet for å sjekke om jeg hadde penger på kontoen, og jeg har blitt trukket 788 kr x 2 ganger fra denne minibanken, men jeg fikk jo aldri pengene mine - for det sto "ikke godkjent"? Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg snakker ikke spansk, så blir vanskelig å prøve å forklare dem hva som har skjedd. Er pengene tapt eller vil banken refundere de? Jeg har Nordea, forresten! Takk for svar! Anonymous poster hash: 93ada...1da Anonymous poster hash: 64d0e...784 1
Glitnir Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Er de trukket eller bare reservert på konto? Sistnevnte kan skje selv om du ikke fikk ut noe, og reservasjonen vil forsvinne i så fall.
aurinko Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Det står -788 to ganger.. Så tror de er trukket:-(
LittleJ Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Det står det om de bare er reservert også, ring banken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå