AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Del Skrevet 2. mars 2015 Har jobbet i Kiwi i 5,5 år nå, er 24 år og har generell studiekompetanse. Er nå på lønnstrinn 3. Er det riktig?Anonymous poster hash: 1af02...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Del Skrevet 2. mars 2015 http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=713 Her står det jo at jeg skal ha lønnstrinn 5, hvis jeg har jobber 12t/uke i 4 år + 15t/uke i 2 år. Har jobbet 1,5 år uten skole ved siden av, og resten med skole.. Betyr det at når jeg har jobbet i Kiwi i 6 år så er jeg på trinn 5? Anonymous poster hash: 1af02...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Del Skrevet 2. mars 2015 http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=713 Her står det jo at jeg skal ha lønnstrinn 5, hvis jeg har jobber 12t/uke i 4 år + 15t/uke i 2 år. Har jobbet 1,5 år uten skole ved siden av, og resten med skole.. Betyr det at når jeg har jobbet i Kiwi i 6 år så er jeg på trinn 5?Anonymous poster hash: 1af02...736 hm...lit usikker, men hvis du skal få lønn pga. fullført vgs. må du levere vitnemål og hvis du skal ha lønn etter andre jobber du har hatt må du levere attest Anonymous poster hash: 2320a...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 2. mars 2015 #4 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg er 22 og har jobbet på Kiwi deltid ved siden av skolen i fire år nå, og jeg er på lønnstrinn 5.. Hadde snakket med sjefen om det, for du skal egentlig ha lønnstrinn 5 du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Del Skrevet 2. mars 2015 Om en er 27år og har bachelor, jobbet en del i mange ulike butikker, hvilken trinn er man på da? Anonymous poster hash: 0010a...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå