AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hei! Etter mye bleking/ farging skal jeg nå prøve å få sunt hår. Tar ganske godt vare på det, men får lett slitte tupper og vil derfor måtte klippe det ganske ofte... Dette er jo fryktelig dyrt å gjøre profesjonelt, så har lyst til å prøve å gjøre det selv. Er det noen som har noen gode tips/ erfaringer til hvordan jeg kan gjøre dette best mulig? Har sett en del youtube videoer, men de sier så mye forskjellig.. har ganske langt fint hår. Anonymous poster hash: 65377...57c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Klipper det hver 3 mnd da jeg ikke har råd til frisør samt at håret vokser veldig fort. Tar i hårkur for å få håret litt tungt, legger det over på to skuldre og klipper tuppene litt skrått oppover, så skyller jeg ut vannet og føner det i en frisyre for å unngå å se håret ordentlig på en uke for det tar ca en uke før det vokser det til. Nå klipper jeg bestevenninnen min etter forespørsel fra henne også Anonymous poster hash: 2ec5e...11b
kjøttmeis Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg klipper det selv, men det er noe jeg har gjort siden jeg var 14. Du kan prøve selv, men da anbefaler jeg deg å klippe LITT om gangen, og på tørt + rett hår. Jeg bruker alltid rettetang før jeg klipper det. Frisører klipper ofte på fuktig hår, men når man klipper selv kan det være lurt å klippe på tørt og rett hår, for da vet man at man ikke klipper for mye. Man ser hvordan det blir der og da. Jeg deler håret mitt opp i to deler (passer på at det er helt rett) og tar de fram på hver sin side. Så klipper jeg så mye jeg føler for, og gjør det samme på andre side. Hvordan metode du vil bruke er opp til deg. Jeg fulgte en YouTube-video første gang, men husker ikke hvilken. Så tar jeg begge delene av håret bak og sjekker i speilet om det ser rett ut. Enkelt, men selvfølgelig mener jeg det er best å dra til frisør om man vil være helt sikker på at det blir rett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har klippet meg selv i 15 år, men jeg har langt hår som kun trenger å stusses så det er ikke så vanskelig. Anonymous poster hash: d062e...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå