KalloRilla Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har malt kjøkkenet mitt i dag og det ble ikke som jeg trodde.... Fargen heter morgentåke, har den på alle vegger. Det første som slo meg da jeg så den på veggen og luft tørket var kjøkken/bryggerhus fra gamle dager. Der var det ofte en blå farge på veggene som ikke var kald og heller ikke varm. Det jeg lurer på er om det er noen som har tips til gardiner (farger) som passer inn. Jeg skal ha sånn typisk buet kjøkkengardin. Ellers skal det være like gardiner, duker og pyntehåndkle. Det jeg hadde tenkt meg passer jo bare ikke inn i det hele tatt lenger.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. august 2004 #2 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er ikke så glad i "kjøkken-dill", men gammeldagse gardiner i engelsk søm må jo passe. Eller sånn riktig gammledagse i hvitt med blå broderier... Ta deg en tur på loppemarked og se hva du finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 hva med å bruke en blå farge du liker godt, eller en sprek farge som turkis, for å få frem det blå utrykket i rommet? Blå gardiner vil fremheme det blåe i fargen på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå