AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hvordan beregnes de? Man sender inn meldekort annenhver uke... La oss si at man kan jobbe maks 15 timer pr uke for å ikke overstige den 50% av tapt arbeidstid-grensa.. Er det da sånn at om man jobber 25 timer den første uka, og 14 timer den andre uka, så taper man dagpengene for begge ukene?? Jeg trodde at man sendte inn for begge ukene, men fikk beregnet og utbetalt for hver uke.. Men denne gangen fikk jeg ingenting, og jeg jobba mye en uke, og under grensa neste uke.. Anonymous poster hash: 4b35b...c1d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Hvordan beregnes de? Man sender inn meldekort annenhver uke... La oss si at man kan jobbe maks 15 timer pr uke for å ikke overstige den 50% av tapt arbeidstid-grensa.. Er det da sånn at om man jobber 25 timer den første uka, og 14 timer den andre uka, så taper man dagpengene for begge ukene?? Jeg trodde at man sendte inn for begge ukene, men fikk beregnet og utbetalt for hver uke.. Men denne gangen fikk jeg ingenting, og jeg jobba mye en uke, og under grensa neste uke..Anonymous poster hash: 4b35b...c1d Hele meldeperioden sees under ett.. Dvs de ser på snitt over begge ukene.... Jobber du over de to ukene over 50% av fastsatt arbeidstid får du ikke dagpenger. .Anonymous poster hash: e1959...fc1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Hva er taket ditt for timer? 25 + 14 = 39 så det er jo mer enn en arbeidsukeAnonymous poster hash: 7f2ba...fe4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Hva er taket ditt for timer? 25 + 14 = 39 så det er jo mer enn en arbeidsukeAnonymous poster hash: 7f2ba...fe4 Taket mitt er 14,5 timer i uka. Den ene uka hadde jeg 12 timer, og den andre ca 20. Så det ble over 14,5 i snitt. Men hadde jo håpt å få for den "dårlige" uka da Tallene ovenfor var bare eksempler tatt fra løse luften Anonymous poster hash: 4b35b...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå