Uma Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Hei! Kan noen hjepe meg.... Jeg har gjort noe fryktelig dumt noe! Har farget øyebryna mine alt for mørke. jeg har hasselbrunt hår med gylne striper men nå er øyebryna mine svarte. Hva i svarte skal jeg gjøre?? Helt panikk her nå... Begynner på skolen til mandag og nekter å gå slik. men...Hva skal jeg gjøre? Noen???
Cand alt Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Er det så mye man kan gjøre med det? Vet ikke, men vaske dem litt ofte. Kanskje? :klø:
Uma Skrevet 13. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2004 Med hva da? Ansiktsrens?? Kan jo prøveda,men....
Alterna Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 askorbinsyre (C-vitamin) kan påføres, det skal nok hjelpe iallefall om man er tidsnok.
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Jeg har hørt at olivenolje som hårkur stripper farge fra håret på hodet, og at det derfor ikke skal brukes på farget hår. Kanskje det kan brukes for å få bort litt av fargen på øyenbrynene?
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2004 #6 Skrevet 13. august 2004 Vask dem med Jif! Tanten min sverger til det. (Har ikke testet det selv..)
Carmen_ Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 Det første som kom inn i hodet mitt var Zalo :o
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 Jeg kan love deg at mye av fargen faktisk forsvinner de første dagene, du vil oppdage at de ikke er like fremtredende mandag morgen når du skal på skolen. Øyenbrynene ser veldig mørke ut med en gang, fordi huden under brynene også har tatt til seg farge, men på huden slipper fargen etter et par vask, og da sitter du igjen med farge kun på hårstrående -det vil se mye lysere ut! Skrubb ekstra godt på øyenbrynene når du vasker ansiktet (selvsagt med ansiktsrens -ikke finn på å bruke jif eller zalo!)
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Dynk øyenbrynene med sitronsaft (ikke få det i øynene!) og sett deg ut i solen!
Uma Skrevet 14. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2004 Hjertlig alle sammen! Skal prøve noen av rådene... Ja,ser at fargen har bleket litt,mn r fortsatt for mørke. Dumme,dumme mg.... :-x
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #11 Skrevet 15. august 2004 Jeg bruker å vaske det vekk med øyen Makeup Remover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå