Gjest Ennasus Skrevet 1. mars 2015 #1 Del Skrevet 1. mars 2015 Ja? Er det noe man kan sammenligne det med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 1. mars 2015 #2 Del Skrevet 1. mars 2015 Helt jævlig! Sure sokker som har vært innestengt i en gammel melkekartong i fem år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Del Skrevet 1. mars 2015 Det smaker helt likt som sveitserost. Anonymous poster hash: cf986...f15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 1. mars 2015 #4 Del Skrevet 1. mars 2015 Karve. Og syrlig ost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 1. mars 2015 #5 Del Skrevet 1. mars 2015 Nå har jeg bare smakt denne. Jeg liker det meste av ost, gjerne de av litt strammere slag, men denne brekker jeg meg av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 1. mars 2015 #6 Del Skrevet 1. mars 2015 Karve. Og syrlig ost. Hvis det smaker som surkål sier jeg ikke nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 1. mars 2015 #7 Del Skrevet 1. mars 2015 Hvis det smaker som surkål sier jeg ikke nei Vel - bortsett fra at begge deler inneholder karve er det ikke så likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 1. mars 2015 #8 Del Skrevet 1. mars 2015 Vel - bortsett fra at begge deler inneholder karve er det ikke så likt. Var vel for godt til å være sant tenkte jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Del Skrevet 2. mars 2015 Helt jævlig! Sure sokker som har vært innestengt i en gammel melkekartong i fem år Så vidt jeg husker er det slik det lukter. Smaken husker jeg som en mye mer konsentrert utgave av en kraftig gulost, men med karve. Det lukter i alle fall mye verre enn det smaker. Anonymous poster hash: 307ba...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 2. mars 2015 #10 Del Skrevet 2. mars 2015 Pultost er fantastisk! Er du glad i vellagrede oster med smak og tåler at osten lukter (som også brie, camembert, blåmuggoster osv gjør...) bør du prøve det. Karvesmaken er ikke så fremtredende. Smaken minner mer om myke, lagrede oster enn enn en fastost. Spis på ristet brød med masse smør og en kopp kaffe til. Jeg liker ikke smørbar pultost, den er mye mer bitter på smak enn de kornede. Avdems pultost er veldig god, men Tines Hedmark eller Lillehammer er også helt greie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #11 Del Skrevet 2. mars 2015 Ja? Er det noe man kan sammenligne det med? American pie... Anonymous poster hash: 90a08...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Del Skrevet 11. mars 2015 Fetaost. Anonymous poster hash: 7022b...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Del Skrevet 11. mars 2015 Fetaost. Anonymous poster hash: 7022b...a3c Anonymous poster hash: b0e1c...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Del Skrevet 11. mars 2015 Kukost. Sier seg selv ikke sant. Pultost. Pult ost. Ergo kukost. Anonymous poster hash: 97a2e...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå