AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 har nesten aldri møtt noen gutter som ikke er perverse de fleste jeg har ofte bare tenkt på en ting er det alle gutter som er sånn? Anonymous poster hash: 61f34...d4a
bobler Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 tror det er fordi de har mer testosteron eller noe sånt
Amarinda Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Litt usikker på hvordan du definerer "pervers" her - er det gutter som bare tenker på sex du snakker om? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Litt usikker på hvordan du definerer "pervers" her - er det gutter som bare tenker på sex du snakker om? Ja det er det jeg tenker på ja Anonymous poster hash: 61f34...d4a
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Etter min effaring så er jenter\kvinner like perverse som det vi menn\gutter er. Og det at vi bare tenker på sex er tull. Endret 1. mars 2015 av Horatio Hornblower
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Er sex automatisk perverst nå, også? Jaja. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Synes ikke flertallet av de jeg har møtt kan defineres som perverse, men at de til stadighet sirkler rundt tema sex kan være litt slitsomt innimellom. egentlig litt frastøtende. Anonymous poster hash: 86bff...1d1 1
Emiliania Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Etter min effaring så er jenter\kvinner like perverse som det vi menn\gutter er. Guilty as charged. Og enig med deg. Jeg kjenner selv mange kvinner som er like perverse som mannfolka jeg kjenner. Perverts attract one another?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Har ikke møtt gutter som er mer perverse enn meg egentlig:P De bare viser det tydligere kanskje? Anonymous poster hash: 60e4f...145
Pawn Hearts Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Du bør nok slå opp det ordet. Det aner meg at "pervers" ikke betyr det du tror. EDIT: Jeg skrev søren meg "jeg" istedenfor "du" i første setning. Endret 1. mars 2015 av Pawn Hearts 3
Amarinda Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Ja det er det jeg tenker på ja Anonymous poster hash: 61f34...d4a OK, fordi pervers betyr i følge store norske leksikon: Pervers, sykelig abnorm, stridende mot naturen; unaturlig, abnormt, hysterisk overdrevet; forvridd, fordreid, forskrudd. Og for å svare på spørsmålet ditt, gutter er ofte mer opptatt av sex enn oss jenter, men de aller færreste har det som hovedinteresse. Om det gjelder gutter man møter på byen derimot, så er vel alle single og unge gutter veldig opptatt av sex. Men nei, de fleste gutter er ike perverse og det er fint mulig å få dem inn på andre samtaleemner om man prøver. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Joda, trådstarter kan bruke begrepet pervers. I ordboken står det blant annet som "hysterisk overdrevet" Anonymous poster hash: cb404...d41
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 kansje feil ordbruk men kom ikke på noen ord for det Anonymous poster hash: 61f34...d4a
draug 75 Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 "Hysterisk overdrevent" er vel kanskje litt mye å påstå om halve befolkninga? Min erfaring er den, at etterhvert som kvinner blir eldre og tryggere på seg sjøl og sin seksualitet, blir de minst like "perverse" som det "guttene" er. Jfr: Mann: "Finally can afford a porche. Got accused of fourty year crisis." Kvinne: "Finally grown sexually confident. Got accused of fourty year crisis." Det er synd hvis indre tvangstanker og usikkerheter skal hindre kvinner i å nyte seksualiteten sin.
Petra75 Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 "Hysterisk overdrevent" er vel kanskje litt mye å påstå om halve befolkninga? Min erfaring er den, at etterhvert som kvinner blir eldre og tryggere på seg sjøl og sin seksualitet, blir de minst like "perverse" som det "guttene" er. Jfr: Mann: "Finally can afford a porche. Got accused of fourty year crisis." Kvinne: "Finally grown sexually confident. Got accused of fourty year crisis." Det er synd hvis indre tvangstanker og usikkerheter skal hindre kvinner i å nyte seksualiteten sin. Det er det. Men en kvinne kan nyte seksualiteten sin selv om hun mener at en god del menn er i overkant opptatt av sin. Jeg tenkte på det selv i helgen - etter å ha chattet et par dager med en Tinder-fyr, hvor han ønsket å sende meg et bilde av penisen sin, etter å ha bekjent hvor kåt han var på meg (jeg hadde ikke initiert noe i den retning, og han har kun sett de få bildene av meg på profilen). Jeg har også opplevd flere ganger her på KG å få kuk-bilder på PM. Hvorfor kan "dere" ikke bare slappe av litt og bli litt kjent først?
Uredd Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 Det er det. Men en kvinne kan nyte seksualiteten sin selv om hun mener at en god del menn er i overkant opptatt av sin. Jeg tenkte på det selv i helgen - etter å ha chattet et par dager med en Tinder-fyr, hvor han ønsket å sende meg et bilde av penisen sin, etter å ha bekjent hvor kåt han var på meg (jeg hadde ikke initiert noe i den retning, og han har kun sett de få bildene av meg på profilen). Jeg har også opplevd flere ganger her på KG å få kuk-bilder på PM. Hvorfor kan "dere" ikke bare slappe av litt og bli litt kjent først? Jeg tror dette har sammenheng med hva man er ute etter. Mange menn som er ute etter uforpliktende sex ser ut til å bruke "hagle metoden" med rett-på-sak tilnærming. Går man ut bredt er det rasjonelt å ikke bruke så mye tid på hver enkelt forespørsel. Ser man etter noe mer forpliktende er det naturlig å være mer selektiv med hvor framstøtene settes inn, og det kan investeres mer i hvert enkelt. Når det gjelder akkurat sex-fokus, er nok det kanskje et av de primære målene for menn. Dette går jo igjen i ordtaket om at men må ha sex for å ha det bra i et forhold, mens kvinner må ha det bra for å ha sex. Dermed er det et av de viktigste parametrene å få kontroll på med en ny partner for en mann. Det betyr på ingen måte at vi ikke har andre interesser. Bare at sex havner veldig høyt på lista i starten, mens kvinner har andre ting som er viktig å få kontroll på først. I et normalt fungerende forhold er dette rimelig samstemt, mens i en bli-kjent fase kan det være litt utakt. Det samme gjelder forsåvidt hvis forholdet halter. Det sies at i et forhold hvor sex'en fungerer betyr den ca 10%, mens hvis den ikke gjør det betyr den 90%.
draug 75 Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Det er det. Men en kvinne kan nyte seksualiteten sin selv om hun mener at en god del menn er i overkant opptatt av sin. Jeg tenkte på det selv i helgen - etter å ha chattet et par dager med en Tinder-fyr, hvor han ønsket å sende meg et bilde av penisen sin, etter å ha bekjent hvor kåt han var på meg (jeg hadde ikke initiert noe i den retning, og han har kun sett de få bildene av meg på profilen). Jeg har også opplevd flere ganger her på KG å få kuk-bilder på PM. Hvorfor kan "dere" ikke bare slappe av litt og bli litt kjent først? Umatch han omgående, Petra. Spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på, fordi "vår" adferd på dette punktet er så fremmed for meg. En ting er å skamløst ikke legge skjul på seksuell trygghet og interesse, noe helt annet er å rope gledesbudet ut med hjertens jubel. Det er ikke alle som oppfører seg som de skal. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå