Veggdyret Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Håper det er noen som kan svare så jeg slipper å google meg halvt ihjel. Jeg har ikke brukt ebay på flere måneder, men skulle kjøpe en liten ting i dag, og for å spare på portoen tenkte jeg at jeg kunne kjøpe flere ting fra samme selger som jeg også hadde lyst på. Men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så får jeg bare èn ting opp i handlevogna mi. Jeg trykker "kjøp nå", og får en ting i handlevogna. Finner neste ting jeg vil kjøpe, trykker "kjøp nå", og dermed forsvinner den forrige tingen fra handlevogna. Vil ikke kjøpe dem enkeltvis, da går jeg glipp av både redusert porto og 3-for-2-tilbud. Noen som vet hvorfor? Jeg leste noe om at ebay hadde "oppgradert" handlevogna og at bare noen få utvalgte fikk prøve den nye, men det må jo ødelegge businessen for veldig mange selgere?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Fordi du trykker på "buy it now" istedenfor "add to basket". Anonymous poster hash: 92537...f62
Veggdyret Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2015 Det høres ut som en kjempebra grunn og det var det jeg opprinnelig trodde jeg gjorde feil også - men jeg klarer overhodet ikke å finne noen "add to basket"-knapp lenger...
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Det høres ut som en kjempebra grunn og det var det jeg opprinnelig trodde jeg gjorde feil også - men jeg klarer overhodet ikke å finne noen "add to basket"-knapp lenger... Det er ikke alle varer som har "add to basket" på den amerikanske. Men hvis du bytter til uk så skal det funke. Ihvertfall på de fleste. Eller omvendt om du var på uk først. Anonymous poster hash: d82f3...628
Veggdyret Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2015 "Add to basket"-knappen kom tilbake da jeg byttet til UK ja! Tusen takk for hjelpen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå