marleen Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hei jeg skal dra til danmark, og fant mange penger til overs men dette er jo euro ikke danske kr? er det mulig å kjøpe ting i danmark med euro lapper? danmark er jo innen eu? om dere skjønner?.. hvis ikke er det mulig å få euro sedler over til norske kroner, isåfall hvordan?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Hei jeg skal dra til danmark, og fant mange penger til overs men dette er jo euro ikke danske kr? er det mulig å kjøpe ting i danmark med euro lapper? danmark er jo innen eu? om dere skjønner?.. hvis ikke er det mulig å få euro sedler over til norske kroner, isåfall hvordan? Euro kan du bruke i Danmark eller i Norge, eller andre Euroland. Spørsmålet er bare hvor mye du evt må betale ekstra....Anonymous poster hash: 0d0c6...d09
marleen Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2015 Euro kan du bruke i Danmark eller i Norge, eller andre Euroland. Spørsmålet er bare hvor mye du evt må betale ekstra....Anonymous poster hash: 0d0c6...d09 Norg er jo ikke med under eu? eller du skjønner, jeg kan nok ikke gå på butikken å handle med euro lapper.. det går ikke? men tenkte at danmark funket siden de er jo med i eu
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Nei, du kan ikke bruke euro i Danmark. Enkelt og greit. Danmark er ikke med i eurosonen og har ikke euro som valuta, og da hjelper det ingenting at de er med i EU. Du får veksle dem inn eller spare dem til en tur til et land som bruker euro. Anonymous poster hash: 7a092...927 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå