Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal dra til danmark, og fant mange penger til overs men dette er jo euro ikke danske kr? er det mulig å kjøpe ting i danmark med euro lapper? danmark er jo innen eu? om dere skjønner?.. hvis ikke er det mulig å få euro sedler over til norske kroner, isåfall hvordan? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg skal dra til danmark, og fant mange penger til overs men dette er jo euro ikke danske kr? er det mulig å kjøpe ting i danmark med euro lapper? danmark er jo innen eu? om dere skjønner?.. hvis ikke er det mulig å få euro sedler over til norske kroner, isåfall hvordan? :)

Euro kan du bruke i Danmark eller i Norge, eller andre Euroland. Spørsmålet er bare hvor mye du evt må betale ekstra....

Anonymous poster hash: 0d0c6...d09

Skrevet

Euro kan du bruke i Danmark eller i Norge, eller andre Euroland. Spørsmålet er bare hvor mye du evt må betale ekstra....

Anonymous poster hash: 0d0c6...d09

Norg er jo ikke med under eu? eller du skjønner, jeg kan nok ikke gå på butikken å handle med euro lapper.. det går ikke? men tenkte at danmark funket siden de er jo med i eu ;)

Skrevet

Du kan veksle i hvilken som helst bank.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kan ikke bruke euro i Danmark. Enkelt og greit. Danmark er ikke med i eurosonen og har ikke euro som valuta, og da hjelper det ingenting at de er med i EU. Du får veksle dem inn eller spare dem til en tur til et land som bruker euro.

Anonymous poster hash: 7a092...927
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...