AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har vært sammen med samme man siden tenårene og vi har kommet til konklusjonen at det er på tide å gå nye veier. Hvordan skal jeg takle å bli sammen med en ny mann? Han er den eneste jeg har hatt et forhold til eller kysset for den saks skyld. Jeg har heller aldri bodd for meg selv. Bare tanken på å gå på date med en annen eller bo alene virker helt merkelig. Er det noen andre som har vært i denne situasjonen som har noen råd? Anonymous poster hash: d9b36...e8e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 ja jeg.. og gud som jeg koser meg. Savner nok en kjæreste, men utover det går alt som en drøm og jeg trives i det nye livet som singel på alle måter. Syntes ikke det å treffe nye menn er det spor skummelt, heller fascinerende og spennende Lykke til! Anonymous poster hash: 17aeb...e30
brillesmurf Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Ikke noe skam for at han har vært din eneste mann. Han var den første du fikk i livet ditt og dere har vært sammen lenge. Så kan det gå i livet Det er litt rart i begynnelse å være alene men tror det komme til å endre snart. Treffer du en ny mann, er det bare håpe du kan blir lykkelig sammen med han 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Hadde kost meg Anonymous poster hash: 8d079...507 2
Tibbie Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Det kan sikkert virke skummelt og litt trist, men den tiden som kommer nå kommer sikkert til å bli mer spennende enn du har opplevd på en stund. Og det skal du utnytte. Du skal kose deg masse! Gjør ting du alltid har villet gjøre, men som du ikke har kunnet siden du er i et forhold. Du kan innrede som du vil og du trenger ikke tømme oppvaskmaskinen eller klesvasken med en gang. Du kan gjøre ting seksuelt som du ikke har fått gjort. Det må vel være noe du har villet gjøre som ikke har villet? Sex i bilen? Analsex? Eller bare prøve noen som er mer utstyrt? Være litt "lett på tråden" for å utforske? Når du er singel har du ingen å ta hensyn til. Du kan feste hele natta med venninnene dine og du kan sjekke opp menn (det er ganske spennende). Lykke til! Det er fint å ha kjæreste, men å være singel er også ganske fint. Kjekt å få oppleve det før man gifter seg og får masse barn
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 På meg virker det som om at du er nysingel. Hvorfor har du sånn hast med å få deg en ny kjæreste? Bo alene for deg selv en stund slik at du får oppleve det. Det er noe jeg mener alle unge voksne egentlig bør ha opplevd før man flytter sammen med en kjæreste, men nå når du er voksen bør du jo benytte muligheten til bare å roe ned litt tenker jeg. Så får du heller ta date-råd når du eventuelt møter en aktuell kandidat. Anonymous poster hash: 53a47...362 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Tilsvarende situasjon. Om det ikke var for barn i bilde hadde det vært det beste som hadde skjedd meg. Velger man noen før sent i 20årene er det som regel ren lotto om man passer sammen eller ikke. Det første året var det veldig svingende og det tok langtid og finne seg selv og ny mening med livet. Men til slutt dukket lyset opp, og jeg fatter ikke at jeg har kastet bort så mye av livet i et forhold der utfoldelse av mitt eget liv har vært undertrykket for å tilpasse en annen person. Min størrste frykt er at jeg blir evig singel fordi jeg liket singellivet så godt. Men havner stadig borti nye artige jenter så man kan vel fort havne i nytt forhold om det skulle være ønske. Vit at det blir bedre med tiden, mye bedre. Anonymous poster hash: 213c9...97e
Meline37 Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har vært sammen med samme man siden tenårene og vi har kommet til konklusjonen at det er på tide å gå nye veier. Hvordan skal jeg takle å bli sammen med en ny mann? Han er den eneste jeg har hatt et forhold til eller kysset for den saks skyld. Jeg har heller aldri bodd for meg selv. Bare tanken på å gå på date med en annen eller bo alene virker helt merkelig. Er det noen andre som har vært i denne situasjonen som har noen råd?Anonymous poster hash: d9b36...e8e Jeg Nå har det gått 3 og et halvt år siden det ble slutt, men fortsatt så virker det så merkelig at jeg en gang skal bo sammen med en ny mann. Jeg håper på at det skjer, men jeg begynner å tvile på det for jeg har blitt så vant til denne situasjonen. I begynnelsen var det kjempevondt, og det tok nesten 3 år før jeg var over han.
NeverMore Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Ikke ha det travelt. Nyt det å kunne gjøre hva du vil, når du vil. Det er faktisk veldig behagelig å kun ha seg selv (og eventuelle barn) å tenke på.
Meline37 Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Ikke ha det travelt. Nyt det å kunne gjøre hva du vil, når du vil. Det er faktisk veldig behagelig å kun ha seg selv (og eventuelle barn) å tenke på. Støtter denne. Ikke få panikk. Man kan ha det veldig fint alene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå