AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hei, jeg har møtt en veldig fin og bra mann som jeg liker godt. Han vil komme og besøke meg, noe som betyr at han må overnatte, og dette vil jeg virkelig. Mitt store problem er huden i ansiktet mitt, den er ikke akkurat kvisete, men ganske rød og med hudormer og sånt. Er avhengig av sminke for å se sånn noenlunde pen ut, men nå kommer jeg jo til å måtte vise meg uten på et eller annet tidspunkt. Han har sagt mye pent om hvordan jeg ser ut, noe jeg blir utrolig glad for, men føler på mange måter at jeg har lurt han. Er ikke en typisk "sminkedukke" med løshår og sånt, bare helt vanlig, men er, som sagt avhengig av å dekke til huden min for å føle meg bra. Hva tenker menn om dette? Hva har dere tenkt når dere har sett en dame dere liker uten sminke? Jeg gruer meg pga dette, og synes det er tålelig og dumt at noe slikt skal ødelegge for meg. Er redd for at han ikke skal ville ha meg etterpå. Skal sies at vi allerede har hatt sex, noe jeg synes var helt fantastisk. Hjelp. Anonymous poster hash: e1858...cd7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Slapp av. Han har jo sett deg og vet hvordan du ser ut og vil fortsatt ha deg. Hva er det du er så nervøs for da? Nyt det. Ikke kast bort noe bra pga usikkerhet. Anonymous poster hash: feffc...e6c
Cambria Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Hvis han ikke vil ha deg lenger etter å ha sett deg uten sminke kan du bare være glad for at du ikke kasta bort mer tid på han Om han virkelig liker deg så kan jeg aldri tenke meg at det blir noe problem
Gloomiiie Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Har følt det sånn til tider selv, men slapp ganske enkelt av. Menn får med seg mye mindre enn vi aner! Jeg ser veldig forskjellig ut med- og uten sminke (noe venner har påpekt mange ganger), men eksen min så faktisk ikke forskjell før jeg eventuelt kommenterte det selv. Om du synes det er ekkelt å være helt uten sminke, går det jo også ann å ta det "gradvis"? Jeg kom over en ganske dum, men kanskje også litt hjelpsom video på youtube for en tid tilbake siden, skal se om jeg finner den til deg : )
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Hva med å ta på en lett BB cream, etter at du har fjernet sminken? Eller en sånn colour-correcting krem? Vet det finnes både billige og dyre av disse, og det er absolutt verdt å prøve. Men egentlig tror jeg ikke du har noe å frykte, jeg er sikker på at det egentlig ikke er ille, bare noe du innbiller deg. Sånn er det jo med det meste av sånne utseende-ting Lykke til! Anonymous poster hash: d5c92...f03
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Nei det betyr ingenting . Han har allerede fått los og han liker deg. Håper på at det blir fint for dere begge. Anonymous poster hash: f8efa...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå