lind_a Skrevet 1. juli 2002 #1 Del Skrevet 1. juli 2002 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 1. juli 2002 #2 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei, hei lind_a og velkommen hit som dagbok skriver. Håper at det blir 2 BLÅ på dere snart da. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for dere. Klem fra Cobra 9+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. juli 2002 #3 Del Skrevet 1. juli 2002 Velkommen som dagbokskriver! Ønsker dere lykek til i jakten på de to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 HEI Lind_a!! Velkommen til oss her i dagbokverdenen!!!! Håper du kommer til å trives, det er masse flotte jenter her inne!!! Ikke fortvil, du skal se at det ikke er lenge til du får se de 2 blå!!! Temper du, eller sjekker syklusen din på andre måter???...selv temper jeg, og synes det er befriende å få bekreftet EL på tempinga mi!!...hvis du ikke kan så mye om akkurat dette, så er snart gravid sidene flotte!! www.snartgravid.com Hihi, kanskje du allerede er gjenganger der!!..jaja, et lite tips iallefall!!! Fatt mot, og IKKE GI OPP!!!!...hører du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lind_a Skrevet 1. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2002 Kjære dagbok... Ja, da var handleturen over Masse mat, en tur på kafé og ny bukse :D Vel hjemme var det bare å legge ned gullet mitt, hun ble vist litt sliten av å gå i butikk sammen med mamma'n sin Kan se at hun har vært vant med å gå i butikk siden hun var nyfødt nesten... Går rundt i klesbutikk og tar på hvert klesplagg, studerer og synes alt er sååå fint Hun er så skjønn!! *stolt* :D Takk for velkomsten Cobra, Nathalie og Angel Koselig å bli tatt så godt imot, har lagt inn en liten kommentar i dagbøkene deres Angel; har brukt persona noen mnd så jeg vet sånn ca når el er, men har lagt den bort nå, for jeg vil ikke stresse sånn... Ble så opphengt i de Kom på endel ting som kan være greit å ha med i dagboka; *Har kuttet betydelig ned på kaffedrikkinga, max 2 kopper pr dag (før kunne jeg drikke en hel kanne selv om dagen... ) *Har hoppet i høyet dag 15, 17, 18 og 19 :oops: Flott helg med andre ord:D nesten som da vi var nyforelsket... har perioder hvor det virker sånn.. *Tar jerntabletter, trankapsler og folsyre hver dag *Hadde sist mens 12. juni, og da skal den normalt komme tilbake igjen rundt den 12. juli (noe den selvfølgelig ikke skal!! :blunke: ) Da må jeg vel logge meg av, snart tid for mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. juli 2002 #6 Del Skrevet 1. juli 2002 heisann og velkommen som dagbokskriver Det er veldig gøy me disse sidene mange gode råd fra jentene har. O g de fleste som skriver her er folk som begynner før de blir gravide. Hvor gammel er minsten?? Og du og sambo da må jo ha en liten prestasjon Gleder meg til og følge me deg og håper jakten på de to blå ikke blir så lang. Har selv vært uten prev i 9 mnd, men ikke prøvd så veldig hardt før mars...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 1. juli 2002 #7 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei, vil også ønske deg velkommen hit! Må bare få advare deg om at dette er svært avhengighetsskapende!!! Jentene her inne er kjempeflotte!!! Har ikke vært med så veldig lenge selv, men jeg tror nok det blir leeeeenge til jeg slutter! :D Kos deg i jakten på de to blå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 2. juli 2002 #8 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei på deg!! Takk for koselig hilsen i min dagbok!!..alltid like kjekt!! Kan forstå at du vil sakke ned tempoet litt.....kan bli litt vel mye fokusering på det å bli gravid, at en rett og slett glemmer ut våre kjære..(stakkars, hva må de ikke finne seg i!!) Ta det med ro, og nyyyyt denne babylagetiden!!..skal jo være kos også, ikke sant! klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 2. juli 2002 #9 Del Skrevet 2. juli 2002 VELKOMMEN SOM DAGBOKSKRIVER!!!!!! :D Håper du ikke må vente altfor lenge før du kan se de to BLÅ !! Lykke til! :D Klems fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 8. juli 2002 #10 Del Skrevet 8. juli 2002 Heisann Linda vennen!! Velkommen inn hit som dagbokskriver du også! Hyggelig å se at du har kommet hit til oss. Det er utrolig mange koselige jenter her, som er utrolig spennende å "bli kjent med". Ønsker deg masse lykke til med prøvingen, og håper at du tester nydelige 2 blå snart Masse kos og klem fra Lille-Frø 10+0 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lind_a Skrevet 8. juli 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 8. juli 2002 Kjære dagbok... Ja, da var helga over, og jeg har allerede begynt å vente på at mensen ikke skal komme. Har ikke tenkt så mye på det i helga, for jeg har vært på campingtur og kost meg -har til og med tatt meg en eller to og... Skader vel ikke det så lenge jeg ikke er "over tia" enda? Satser på at det ikke gjør noe, og at ikke mensen kommer denne uka... Har ingen tegn hverken på det ene eller det andre enda, så den som lever får se Ble kort dette, men kommer sterkere tilbake når jeg ikke er så trøtt.. .Hehe.... campinglivet tar på.. Bilder som ikke er hentet fra Kvinneguidens egen server slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=9054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lind_a Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 11. juli 2002 Kjære dagbok... I dag er jeg på dag 30, magen er litt oppblåst og jeg hadde litt murringer i går kveld og tidligere i dag... Litt pessimistisk nå, men men... På den annen side kan det jo hende magen er oppblåst fordi jeg har spist så masse godterier og god mat den siste tiden, kanskje jeg rett og slett har lagt på meg Og den murringa kan jo være p.g.a all den risen jeg spiste før jeg la meg i går kveld?? eller? hehe... Fikk sånn lyst på ris med grillkrydder at jeg bare måtte ha det! Spiste opp 4-5 porsjoner på null komma nix Håper som vanlig i det lengste, helt til jeg plutselig blir "overrasket" over at mensen kommer... :-? ...tok forresten en sg-test i går kveld (nei, jeg klarte ikke vente legre nei...) og så en lyyyyyyyse rosa streklignende sak hvis jeg la godviljen til, men den var nok egentlig negativ hvis jeg skal være fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 11. juli 2002 #13 Del Skrevet 11. juli 2002 Heisann lind_a !! Dette hørtes spennende ut! Murringer trenger ikke å være noe negativt. Jeg hadde skikkelig mensmurringer i flere dager før jeg testet 2 blå. Håper at det har klaffet for dere. Når skal du eventuellt teste hvis tanta ikke dukker opp ??? Krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!! :blunke: :blunke: Klemmerser fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lind_a Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei igjen Murringene har gitt seg, men magen er fortsatt litt oppblåst :-? Men som den evige optimist jeg er, kjøpte jeg meg en cb i dag, den tenker jeg blir brukt i helga en gang, hvis ikke mensen kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 11. juli 2002 #15 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei Lind_a! Skriver en liten hilsen i dagboka di. Har akkurat åpnet min egen dagbok. Selvom jeg ikke har noen liten "spire" i magen enda. Greit å ha et sted hvor man kan få litt oppmuntring når man trenger det og her ser det ut til å være plenty av mennesker som bryr seg om hvordan det går. Ikke minst å kunne utveksle erfaringer o.l. Håper tanta holder seg langt borte da. BØ :evil: Nå ble hun sikkert skræmt bort. Lykke til! klem fra Leo-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lind_a Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 11. juli 2002 Kjære dagbok... JEG ER GRAVID!!!! :D :D :D Jeg er så ufattelig glad, sitter her helt alene og er så glaaaaad!! Tok jo en sg-test i går som ble lyyyserosa på kontrollstreken, men trodde ikke noe på det jeg så... Hadde bestemt meg for å vente med å bruke cb'n som jeg kjøpte i dag til lørdag eller søndag, men da jeg gikk på do i sted tenkte jeg at det kunne vel ikke skade, var den negativ så var jeg i alle fall sikker på at mensen kom i morra -men det gjør den ikke!! ååå.. kan nesten ikke tro det er sant, tenkte ikke så mye på denne prøvinga denne mnd, har ikke sett på personan, for jeg måtte bare prøve å tenke på noe annet, alt dreide seg jo om babylaging ei stund Men nå er altså nr 2 på vei, gullungen vår skal bli storesøster og vi skal bli en familie på 4 :D Guri malla!!! testen ligger her ved siden av meg, og det er fortsatt to fine blå streker der, måtte ta meg sammen for ikke å juble høyt da jeg så det :-? badvinduet sto åpent, noen var utenfor (sikkert svigermor eller-far...) og soverommet er på andre siden av veggen der tulla ligger og sover Nei, nå må jeg logge meg av... Vente på at samboern skal komme hjem Gleder meg sånn til å fortelle han nyheten, han gliste så lurt tidligere i dag da jeg sa at jeg skulle ha mensen i morra -eller ikke masse gledesklemmer til alle skjønne jenter her inne fra en -overlykkeliglindanestenpågråtenavlykke- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 11. juli 2002 #17 Del Skrevet 11. juli 2002 GRATULERER MED SPIREN!!! :kgsmil: :stortsmil: :smile: :D Det var kjempeflott! Kan tenke meg du er glad nå ja! Når har du termin da? Og igjen, gratulerer så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 11. juli 2002 #18 Del Skrevet 11. juli 2002 JIPPI!!!!! GRATULERER SÅ MASSE, LINDA!!! ...her produseres det unger på løpende bånd, gitt.... Kjempeglad for deg, altså!!! Det er helt utrolig gøy når det klaffer for noen, eller hva?! (spesielt for deg nå, tenker jeg meg!) Nok en gang: GRATULERER megakoz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 12. juli 2002 #19 Del Skrevet 12. juli 2002 GRATULERER SÅ MYE MED Det var hyggelig lesing på morrakvisten, fint at det er flere her som det klaffer for etterhvert. Regner med at det ikke var lett å holde gledeshylet inne når du oppdaget 2 streker på testen. Det blir spennende å følge med deg videre med plager og gleder. Håper du slipper å bli kvalm. Ønsker deg lykke til med den lille spiren i magen. Klem fra Cobra 10+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. juli 2002 #20 Del Skrevet 12. juli 2002 Næmmen så gøy Linda :D Gratulerer med baby i magen!!! Håper inderlig du slipper kvalmen for det er ikke særlig godt Fortell oss hva sambo sa da!---- :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå