AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Sist uke spiste jeg 1000-1200 kcal hver dag, helt til helgen kom. Nå har jeg fråtset alt for masse, og jeg skal ikke gjøre dette igjen. Jeg har gått på denne smellen så mange ganger og nå skal jeg høre på dere! Jeg er ca 166 cm og veier 66-67 kg. Jeg trener litt styrke hver dag og går litt turer med hunden (ikke så veldig veldig masse). Om jeg spiser 1500 kcal hver dag (inkludert i helgene), hvor mye kommer jeg til å gå ned tror dere? Og hvor lang tid vil det ta før jeg veier 55 kg? Anonymous poster hash: b80c0...3de
Pringle Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Registrer deg på myftinesspal og legg inn målene dine, så får du ihvertfall en kvalifisert gjetning.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Registrer deg på myftinesspal og legg inn målene dine, så får du ihvertfall en kvalifisert gjetning. Man må være over 18 for å bruke myfitnesspal. Regner med at noen her inne må ha erfaring. Anonymous poster hash: b80c0...3de
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Noen som har peiling? Anonymous poster hash: b80c0...3de
Gjest earlgrey Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 En gjennomsnittlig aktiv kvinne har behov for omtrent 2000 kcal daglig. Dersom du går i et underskudd på 500 kcal daglig vil du gå ned et halvt kilo i uka (1 kg fett=7000 kcal). Trener du styrke i tillegg til cardio vil noe av fettet byttes ut med muskler, som veier mer enn fett. Hvis du veier 66 kg vil det derfor i teorien ta 22 uker til du er ned på 55 kg, men det vil selvfølgelig variere litt fra person til person avhengig av din basalforbrenning og ditt aktivitetsnivå Lykke til da
Gjest earlgrey Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Btw, nå har jeg kun tatt utgangspunkt i endring i kosthold, trener du i tillegg vil du jo selvfølgelig framskynde prosessen
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 En gjennomsnittlig aktiv kvinne har behov for omtrent 2000 kcal daglig. Dersom du går i et underskudd på 500 kcal daglig vil du gå ned et halvt kilo i uka (1 kg fett=7000 kcal). Trener du styrke i tillegg til cardio vil noe av fettet byttes ut med muskler, som veier mer enn fett. Hvis du veier 66 kg vil det derfor i teorien ta 22 uker til du er ned på 55 kg, men det vil selvfølgelig variere litt fra person til person avhengig av din basalforbrenning og ditt aktivitetsnivå Lykke til da Tusen takk! Akkurat et slikt svar jeg ønsket meg Anonymous poster hash: b80c0...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå