Alvea Skrevet 1. mars 2015 #1 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg ser for meg en kåpe som er nydelig. ;p Den er litt lang (jeg er 160 og ønsker at den skal gå ca til knærne eller litt nedenfor). Den har belte i livet som skal være av samme stoff som kåpen. Den skal være litt stor. Noe alla dette, men ser egentlig mer for meg litt grovere/tykkere stoff og ikke så "stram/elegant" øverst. Tror jeg ønsker rundere kanter øverst egentlig ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. mars 2015 #2 Del Skrevet 2. mars 2015 Kor bur du? Om du bur i Oslo ville eg gått til Ebbesen og Jensen i det eg trur er Prinsens gate, dei bør kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2015 Kor bur du? Om du bur i Oslo ville eg gått til Ebbesen og Jensen i det eg trur er Prinsens gate, dei bør kunne hjelpe deg. Trondheim Men bare så det er sagt så ser jeg ikke for meg å betale mer enn 1000-2000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. mars 2015 #4 Del Skrevet 2. mars 2015 Trondheim Men bare så det er sagt så ser jeg ikke for meg å betale mer enn 1000-2000 kr Det blir dyrt om du må reise frå Trondheim, men elles trur eg E&J har kåper i dei fleste priskategoriar, og dei brukar å ha eit veldig flott sal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå