Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk dere følgende situasjon jenter:

Du har møtt en mann gjennom en datingside.Dere har møttes 3-4 i byen. Aldri kysset eller hatt fysisk kontakt.Du erkjenner til slutt at kjemien ikke stemmer og sier du ikke vil møtes flere ganger.

Han blir opprørt men godtar tilsynelatende din avgjørelse - inntil noen dager senere: Da begynner han å mase om at dere fortsatt må da kunne møtes som venner.Når du sier dere kan være venner,men at det blir rart å fortsette å møtes akkurat nå,blir han fornærmet og sier han ikke godtar et slikt "passivt" faebook-vennskap.Han sletter deg fra Facebook men fortsetter å sende sms om hvor synd det er at dere ikke kan holde sammen som venner.

Er dette normalt? Jeg føler jo ikke vi har noe særlig til felles (mye av grunnen til at jeg ikke ser en fremtid for oss),men han mener vi har det...Jeg har aldri fortsatt å møte menn jeg har "dumpet",og heller ikke hatt menn som har dumpet meg,som har spurt om å fortsatt møtes som venner....Det er vel ikke normalt?

Skal sies at dette er en mann med lite dameerfaring,og jeg føler han kanskje ikke kjenner til spillereglene.

Hva ville dere gjort?Bare sluttet å svare?Han maser så fælt og det virker som han prøver å gi meg dårlig samvittighet:At jeg ikke engang vil ha et vennskap - og antyder hvilken fæl person jeg er.

Anonymous poster hash: c706e...6da
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ja, heilt normalt for desperate gutekvalpar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...