AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Tok pmu på øyenbrynene for noen dager siden. Var kjempe fornøyd! Men nå har jeg begynt å flasse, og store deler av har forsvunnet Har en ganske tørr hudtype nå på vinteren, så det har sikkert noe med det å gjøre. Har smurt meg inn to ganger daglig med salven jeg fikk. Har også smurt inn med en egen salve før dusj, prøvd å unngå at jeg får vann på det. Det jeg lurte på er om noen har erfaring med flassing etter pmu? Altså hvor mye som vil forsvinne og når vil det slutte å flasse? Har rett til 2 refillbehandlinger, så er ikke krise. Men er redd at behandleren vil si at jeg må vente en stund til jeg kan få en ny behandling, med tanke på å roe ned huden eller noe slikt Huff, var ikke helt slikt jeg hadde sett for meg at jeg skulle se ut etter noen dager Anonymous poster hash: ef497...bee
Gjest Gemini7 Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Tok pmu på øyenbrynene for noen dager siden. Var kjempe fornøyd! Men nå har jeg begynt å flasse, og store deler av har forsvunnet Har en ganske tørr hudtype nå på vinteren, så det har sikkert noe med det å gjøre. Har smurt meg inn to ganger daglig med salven jeg fikk. Har også smurt inn med en egen salve før dusj, prøvd å unngå at jeg får vann på det. Det jeg lurte på er om noen har erfaring med flassing etter pmu? Altså hvor mye som vil forsvinne og når vil det slutte å flasse? Har rett til 2 refillbehandlinger, så er ikke krise. Men er redd at behandleren vil si at jeg må vente en stund til jeg kan få en ny behandling, med tanke på å roe ned huden eller noe slikt Huff, var ikke helt slikt jeg hadde sett for meg at jeg skulle se ut etter noen dager Anonymous poster hash: ef497...bee Uff så kjedelig, er det mye som har falt av da? Hele flak med farge? hvor fort kan du sminke over da, så du kan "fylle" inn? er det tydelig for andre? Jeg har ikke tatt pmu selv så kan ikke dele erfaring men jeg venter på time så er interessert i all info jeg kan få. Har også en tørr hudtype selv... Fikk du ingen dato for ny time til refill? Håper det ordner seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå