AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Det er har vært å lese her inne om cuckold som tema, altså at mannen i forholdet tennes av at kvinnen har sex med andre menn, og deler opplevelsen med ham etterpå, altså forteller om det, og opplevelsen brukes til en ny felles opplevelse. Noen lar også mannen være tilstede, se på, eventuelt ta bilder og video av det som skjer. Kvinnen er ofte dominant og mannen tenner altså på dette. Men, det finnes også det motsatte - altså at kvinnen tenner på at mannen er den dominante, og har sex med andre kvinner på tilsvarende måte. Dette kalles "cuckquean". Er det noen av dere kvinner her inne som tenner på å dele mannen deres med andre i et slikt forhold ? Anonymous poster hash: 2dbc4...c3c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 min x tente på det. Hun ville jeg skulle knulle andre jenter. Ville ha detaljer men å se på ble ikke lett. Men sendte mms med bilder osv.. alltid deilig å komme hjem og fortelle og da ble hun så kåt at det ble ville ritt Anonymous poster hash: 680b5...82e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Tror kanskje du skal lese deg opp på hva cuckold er.... Anonymous poster hash: 003ef...6f1
WubWub Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 min x tente på det. Hun ville jeg skulle knulle andre jenter. Ville ha detaljer men å se på ble ikke lett. Men sendte mms med bilder osv.. alltid deilig å komme hjem og fortelle og da ble hun så kåt at det ble ville rittAnonymous poster hash: 680b5...82e dette handler ikke om "cuckolding" eller "cuckqueen". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå