Teardrop Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Jeg vil ha en oversikt over hva jeg bruker. Vil sette opp budsjett så jeg kan klare spare mer! Har tatt vare på alle kvitteringer for Februar. Hvordan gjør jeg det vidre nå? Har aldri gjort noe som dette før å trenger hjelp. Tips?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Du kan jo gjøre som jeg gjorde . Lagde meg en konto for mat, en for regninger som kommer hver mnd. En konto for regninger som kommer hvert kvartal , Jeg syntes det var greit å gjøre det slik , Og så førte jeg regnskap over alt jeg brukte , da ser man fort hva man kan spare inn på , Anonymous poster hash: c0384...48f
Miss moneypenny Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Før inn alle kvitteringer i et excel ark. Mat i en kolonne, klær i en kolonne, helse/ velvære i en kolonne, fritid/ underholdning/ sosialt i en kolonne, forsikringer, telefon, husleie, strøm, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå