AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hva er best av alt dette? Hva smaker best alene, hva er best å blande med ting.. osv Anonymous poster hash: 67a2e...383
FitnessIna Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Jeg liker cottage cheese alene med banan, eller blandet med sitronyoghurt fra yoplait. Er også veldig glad i gresk yoghurt med honning og banan. Kesam føler jeg at jeg må søte, for den har litt sur smak - men passer dermed bra til kjøtt/fisk som dressing - så det kommer helt an på hva du skal bruke det til
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Cottage cheese smaker klumpete underlivssaft.Anonymous poster hash: 01434...060 1
Tabris Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jeg bruker en blanding av gresk yoghurt og mager vaniljekesam til frokostblandinge, i stedet for melk. Har bare litt kesam oppi, for å gjøre det litt søtt. Vaniljekesam er også supert som dipp til frukt og bær. Endret 1. mars 2015 av Tabris
Ariasama Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Godt alt sammen synes jeg Blander ofte med sukkerfritt syltetøy, müsli og frukt eller har det som tilbehør til pannekaker. Er vel egentlig bare fantasien som smaksløkene som setter grensen her
Gjest Nosoul Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Cottage cheese og kesam er det jeg bruker mest
minister-mio Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Jeg syntes ikke noe av det funker alene. Ha på litt syltetøy
strawberry Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Jeg liker cottage cheese blandet med vaniljekesam (2/3 CC og 1/3 vaniljekesam ca). Med blåbær varmet i mikroen og valnøtter på :D
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er veldig glad i russisk yoghurt. Syns den smaker helt ok alene, men den er også super å blande med alt fra nøtter og bær, til vaniljepulver eller søtning. Den er også rikelig på fett, så man trenger ikke spise så mye og holder seg mett lenge 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå