Donnie Darko Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg skal ut på fylla ikveld.. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg skal på Øya, og det er vel i grunnen synonymt med fylla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Nei... Skal jobbe, jeg! Men bare to timer, og på et utested, da. Men jeg kan si fra neste gang jeg skal på fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Pøø! På fylla? Har vokst fra meg sånt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er 2 år eldre enn deg, (tror jeg) og har ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #6 Del Skrevet 13. august 2004 Pøø! På fylla? Har vokst fra meg sånt . Man vokser da ikke fra sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 14. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 14. august 2004 hatt en fortreffelig aften nok engang (høydepunkt: når jeg stjal en cd av dænsebændet på Olympen hah!).. synd jeg ikke møtte på noen av dere. Vi for ta det en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. august 2004 #8 Del Skrevet 14. august 2004 Nei... Skal jobbe' date= jeg! Men bare to timer, og på et utested, da. Men jeg kan si fra neste gang jeg skal på fylla. Det bare beviser at gutter blir modne 1-2 år før jentene . Jeg har blitt så kjedelig etter at jeg ble samboer.... Blir lengre og lengre for hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2004 #9 Del Skrevet 14. august 2004 Så ikke denne tråden før nå, jeg! Var en liten svipptur innom Oslo igår, og fikk faktisk med meg en liten bytur jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 14. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 14. august 2004 Så ikke denne tråden før nå, jeg! Var en liten svipptur innom Oslo igår, og fikk faktisk med meg en liten bytur jeg også. Sjansen byr seg nok senere også. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2004 #11 Del Skrevet 14. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #12 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har blitt så kjedelig etter at jeg ble samboer.... Blir lengre og lengre for hver gang Jo... Jeg var også slik, da jeg var samboer. Fra jeg var 20 - 25 gikk jeg ikke ut så veldig ofte. Derfor må jeg ta igjen det tapte nå. Forøvrig går det jo fint an å gå ut selv om en har samboer, da! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #13 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har blitt så kjedelig etter at jeg ble samboer.... Blir lengre og lengre for hver gang Lengre og lengre for hver gang? Hvem/hva blir lengre? Am I missing something here? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #14 Del Skrevet 16. august 2004 Lengre og lengre for hver gang? Hvem/hva blir lengre? Am I missing something here? To sjeler, samme tanke, Trøffel! Bortsett fra at jeg fant ut at det ble for teit å spøre om, så jeg droppet det. Så, hva sier det om deg? Eller meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #15 Del Skrevet 16. august 2004 To sjeler, samme tanke, Trøffel! Bortsett fra at jeg fant ut at det ble for teit å spøre om, så jeg droppet det. Så, hva sier det om deg? Eller meg? Det forteller at du tenker langsommere og mindre koffert enn meg, samtidig som du prøver å skryte på deg noe i ettertid... Piece of cake! Peas of cake? Peace of cake? Piss off, cake? Fremmedspråk, assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #16 Del Skrevet 16. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå