Gjest Snorkfrøken Skrevet 1. juli 2002 #1 Skrevet 1. juli 2002 Nå er det jommen ikke lenge igjen! 27 dager til jeg blir fru
scorpion73 Skrevet 1. juli 2002 #2 Skrevet 1. juli 2002 Ja og 20 dager til jeg blir fru. Kjenner jeg begynner å få litt nerver nå ja.
Carine Skrevet 1. juli 2002 #3 Skrevet 1. juli 2002 17 DAGER IGJEN HER!!! Gleder meg, gleder meg, gleder meg!! Og...tihi...kjenner at det begynner å krible litt ekstra i magen, ja :o Klem fra Carine
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 Hjelp! Bare 5 dager igjen!!!!!!!! Gifter meg på Lørdag !!! gleder meg masse
Julifru Skrevet 1. juli 2002 #5 Skrevet 1. juli 2002 Bare 13 dager - eller er det 12? Gleder meg. men jeg tror jeg er litt nervøs også. Vi har vært kjærster i snart 10 år, så jeg er ikke usikker. Men dette blir liksom så endelig..........
Kipa Skrevet 1. juli 2002 #6 Skrevet 1. juli 2002 jeg gifter meg også 27. juli..tiden går både fort og sakte. Det er fortsatt endel puslerier som gjenstår, men det meste er i box. Sitter og lager kirkeprogram nå, som vi skal vise til presten vi skal ha samtale med på onsdag. Gleder meg til den store dagen
Gjest Sunflower Skrevet 1. juli 2002 #7 Skrevet 1. juli 2002 Bare 5 dager igjen, her også....Har en del sommerfugler i magen, men har det meste under kontroll, så dette går nok bra!! Gleder meg utrolig mye! Sunflower :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå