AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg har lyst til å ta yogalærerutdannelse! Først og fremst for min egen del, men også for på sikt undervise andre. Men hvordan går jeg frem? Jeg gjør yoga regelmessig hver dag, og har tatt mediyoga instruktørkurs tidligere. (jeg jobber i helsevesenet) Det finnes jo så mange retninger innen yoga (mediyoga bygger så vidt jeg husker på kundalini), og først burde jeg vel lese meg litt opp om forskjellene. Men hvor gjør jeg det? En annen ting er at jeg bor langt utenfor allfarvei, og ser helst for meg å ta ett slikt kurs intensivt, da det er lite praktisk for meg å reise til f.eks Oslo en kveld i uka (jeg må ta både bil og båt for å komme meg til en flyplass....) Og er det viktig at jeg melder meg på kurs der jeg blir sertifisert innen yogaalliance? Ser at det er noe som dukker opp flere steder når jeg googler dette... Som dere ser har jeg mange spørsmål. Er det noen som er yogalærer/instruktør som kan fortelle litt om sin "vei"?Anonymous poster hash: ac8b1...9b4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/916495-yogal%C3%A6reryogainstrukt%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå