Thomasine Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Dere som har barn som er født på slutten av forrige århundre; husker dere de fine plast-koppene med lokk fra Tine med Litago figurer på som passet akkurat til Litago yogurt?! Nå som lillegutt sjelden klarer å spise opp 1 hel per gang, hadde disse vært ideelle!! Jeg har enda èn kopp, men mangler lokk!! :( Si ifra om noen har et lokk til overs, da vel?! :-) Har skrevet til Tine og etterlyst disse - blir spennende å høre svaret!!
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Vi har sånne kopper hjemme. veldig praktisk!
Gjest agurk Skrevet 13. august 2004 #3 Skrevet 13. august 2004 Aldri hørt om engang, men det hørtes veldig praktisk ut da.
Gjest gjest123 Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 Gi han biola naturell yogurt med feks most banan. Den selges som halv liter og er et mye sunnere alternati. Viss man må gi barnet yougurt! 0,5 liter boksenne har lokk!
Thomasine Skrevet 13. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2004 Ojda, nå kom det stort!! Vel, dette har ingenting med hva slags yogurt vi bruker. Om du ikke kjenner til de koppene jeg sikter til er det vanskelig å forklare!
Tusseline Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 Har også Litago-kopper hjemme. Aner ikke hvor jeg har fått dem i fra, men de er jo praktiske på tur og slikt.
Montezuma Skrevet 15. august 2004 #7 Skrevet 15. august 2004 Jeg har oxo koppene, men lokkene har dessverre forsvunnet for lengst. Hadde aldri bruk for dem til det formålet med de storspiserne jeg har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå