Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Noen som har prøvd denne øyenskyggen? Ser den har fått bra kritikk i blader...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Det ER jo krem/flytende øyeskygge, da, og ikke like lett å legge på. Jeg har testet den på hånden, og den så fin ut. De har en fin bronsefarge som sikkert ville vært fin på deg.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Det ER jo krem/flytende øyeskygge' date=' da, og ikke like lett å legge på. Jeg har testet den på hånden, og den så fin ut. De har en fin bronsefarge som sikkert ville vært fin på deg.[/quote']

:D det er den bronsefargen jeg har så lyst på!! Men hvis den er vanskelig å legge på... :roll:

Skrevet

Jeg har den i sånn shimmrende gullbrun.. Jeg syns ikke den er sååå vansklig å legge på,men man må kanskje ta på en del for å få nok. Men den sitter leeenge i motsetning til mange andre. Lâcome har også bra kremøyeskygger. Er en annen nokså ny(tror jeg...) fra Helena Rubinstein som jeg ikke har prøvd,men mange sier den også er god.

Du kan jo spørre om de kan ta den på deg i parfymeriet,så ser du jo om den passer og hvordan den er. Er litt dumt å bare kjøpe den uten testing- den er ikke så billig at det gjør noe....

Skrevet

Jeg liker aller best Color Dose fra Lancöme - lett å legge og holder i en evighet. De har også en helt nydelig gyllen farge (nr 203). Ellers synes jeg Icy Eyes er det nest beste alternativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...