Gå til innhold

Bli ny-dag, hun fortjener det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min nevnte mens vi så "what not to wear", at hun har lyst til å starte litt på nytt i forhold til klær, hår og sminke. Er det noen program eller noe som helst konkurranser eller noe som pågår nå, som jeg kunne meldt henne på? :)

Hun fortjener det virkelig, hun har vært så sliten de siste par årene og er på vei oppover nå. Men pengene strekker ikke til her, så jeg vet at hun ikke vil unne seg å dra til frisøren, og dra ut å shoppe noe nytt.

Anonymous poster hash: ff77e...497

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Moren min nevnte mens vi så "what not to wear", at hun har lyst til å starte litt på nytt i forhold til klær, hår og sminke. Er det noen program eller noe som helst konkurranser eller noe som pågår nå, som jeg kunne meldt henne på? :)

Hun fortjener det virkelig, hun har vært så sliten de siste par årene og er på vei oppover nå. Men pengene strekker ikke til her, så jeg vet at hun ikke vil unne seg å dra til frisøren, og dra ut å shoppe noe nytt.

Anonymous poster hash: ff77e...497

man kan jo bestille sånn Bli ny dag hos jan thomas, fx.. kanskje du og andre familiemedlemmer kunne spleiset og og overrasket henne med en fremskutt bursdags- /julegave før sommeren kommer..?

Anonymous poster hash: e7c41...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...