Gå til innhold

Alle tror jeg er ute etter oppmerksomhet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt siden gikk jeg mye ned i vekt så jeg så litt syk ut. Grunnen til dette var ikke noe med utseende eller noe. jeg bare var i en litt vanskelig periode og orket ikke mat. Da reagerte folk rundt meg, og fikk blikk osv. Problemet nå er at jeg ikke klarer å gå opp igjen, og det irriterer meg siden alle skal reagee så mye ...Har god forbrenning i utgangspunktet så jeg klarer ikke dette. Vil gjerne ikke spise super mye ekstra. Har noen forslag til drinker osv?

Anonymous poster hash: f6104...ea3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næringsdrikker fra apoteket kanskje? 300kalorier i en.

Gjest avocadoen
Skrevet

Næringsdrikker fra apoteket kanskje? 300kalorier i en.

Ja. De juicebaserte er best.

Skrevet

Har samme problem, gikk ned mye for et par år siden og har slitt veldig med å gå opp nok til å se "normal" ut igjen. Fikk mange spørsmål om jeg hadde spiseforstyrrelser. Jeg har ikke klart å gå opp alt det jeg mistet, men jeg har gått opp noe og det har jeg gjort takket være aktiv styrketrening. Klarte å gå opp 4 kg på den måten, men ikke mer dessverre. De 4 kg hadde mye å si da, jeg ser mye friskere ut nå, og ingen spør om spiseforstyrrelser lengre ;)

Jeg har forøvrig en app på mobilen, lifesum, der har jeg lagt inn høyde og vekt, at jeg ønsker å gå opp i vekt og hvilken vekt jeg ønsker å nå også legger jeg inn det jeg spiser ila dagen. Den regner ut hvor mye jeg bør spise ila en dag. Den har veldig mye norske matvarer lagt inn i systemet så hvis jeg spiser en brødskive med norvegia så finner den kaloriinnholdet med en gang, også teller den i tillegg opp mengde fett, proteiner og karbohydrater. Fungerer ganske greit syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...