AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 For litt siden gikk jeg mye ned i vekt så jeg så litt syk ut. Grunnen til dette var ikke noe med utseende eller noe. jeg bare var i en litt vanskelig periode og orket ikke mat. Da reagerte folk rundt meg, og fikk blikk osv. Problemet nå er at jeg ikke klarer å gå opp igjen, og det irriterer meg siden alle skal reagee så mye ...Har god forbrenning i utgangspunktet så jeg klarer ikke dette. Vil gjerne ikke spise super mye ekstra. Har noen forslag til drinker osv? Anonymous poster hash: f6104...ea3
Gjest Explsm Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Næringsdrikker fra apoteket kanskje? 300kalorier i en.
Gjest avocadoen Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Næringsdrikker fra apoteket kanskje? 300kalorier i en. Ja. De juicebaserte er best.
FriCol Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Har samme problem, gikk ned mye for et par år siden og har slitt veldig med å gå opp nok til å se "normal" ut igjen. Fikk mange spørsmål om jeg hadde spiseforstyrrelser. Jeg har ikke klart å gå opp alt det jeg mistet, men jeg har gått opp noe og det har jeg gjort takket være aktiv styrketrening. Klarte å gå opp 4 kg på den måten, men ikke mer dessverre. De 4 kg hadde mye å si da, jeg ser mye friskere ut nå, og ingen spør om spiseforstyrrelser lengre Jeg har forøvrig en app på mobilen, lifesum, der har jeg lagt inn høyde og vekt, at jeg ønsker å gå opp i vekt og hvilken vekt jeg ønsker å nå også legger jeg inn det jeg spiser ila dagen. Den regner ut hvor mye jeg bør spise ila en dag. Den har veldig mye norske matvarer lagt inn i systemet så hvis jeg spiser en brødskive med norvegia så finner den kaloriinnholdet med en gang, også teller den i tillegg opp mengde fett, proteiner og karbohydrater. Fungerer ganske greit syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå