-Fisken- Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Luuuuuuuuuuuurven..????????? Du, altså, nå er det på tide at du begynner å være her inne litt mer. Du har jo lovet meg is! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 jeg har ikke kåneksjån veit du hvordan is vil du ha lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2004 Dakar :trøste: JEg vil helst ha ekte italiensk is. Bjørnabæris! Eller strwberrycheesecake-ice cream. Sørlandsis med sjokoladebiter er jo god. OGså balltopp. Og sandwich! Men jeg kan i nødstilfelle greie meg med en lollipop MEn den MÅ være på pinne, ikke den ekle nye greia! :evil: Og du, hva med å skaffe seg kåneksjån? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Men han ha'kke pc heller. Låner min av og til, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2004 Så kjipt! Hvordan klarer han seg uten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 Så kjipt! Hvordan klarer han seg uten? :klø: det er faktisk litt digg å ikke ha pc for da slipper man å sitte på nettet hele dagen man blir fort avhengig.. er ikke så sikker på om jeg noen gang kommer til å kjøpe meg pc igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 18. august 2004 det er faktisk litt digg å ikke ha pc for da slipper man å sitte på nettet hele dagen man blir fort avhengig.. er ikke så sikker på om jeg noen gang kommer til å kjøpe meg pc igjen Du traff meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #8 Del Skrevet 18. august 2004 Du traff meg der jaså du sitter her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 18. august 2004 Hva? Meg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #10 Del Skrevet 18. august 2004 kommer du å besøker meg i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. august 2004 #11 Del Skrevet 18. august 2004 er ikke så sikker på om jeg noen gang kommer til å kjøpe meg pc igjen Ja, akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #12 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, akkurat! jeg skal låne din resten av livet tenk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 18. august 2004 kommer du å besøker meg i natt Ja, jeg kommer flyvende på scooteren min med vofse under armen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #14 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, jeg kommer flyvende på scooteren min med vofse under armen! :D jeg skal vente på deg men jeg har ikke noe å ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan få låne trusa mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. august 2004 #16 Del Skrevet 18. august 2004 men jeg har ikke noe å ha på meg Du kan godt låne et skjørt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan godt låne et skjørt av meg. Han vil nok mye heller låne trusa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #18 Del Skrevet 18. august 2004 nei jeg vil helst være naken men du må gjerne ta av deg trusa likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 18. august 2004 Får jeg is om jeg tar av meg trusa? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2004 #20 Del Skrevet 18. august 2004 Får jeg is om jeg tar av meg trusa? :D ja da får du en pen is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå