Gjest Hel Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Jeg har psoriasis så hodebunnen min er veldig tørr. Men håret mitt er veldig tungt og blir fett kjempefort. Har veldig lite peil på produkter og shampoer så jeg aner ikke jeg skal bruke for at det skal bli bedre. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Vichy Dercos har i hvertfall en shampo for tørr og sensibel hodebunn, og for hår som er normalt til fett. Den koster 98,- på apoteket. Sambo bruker den til sin sensible hodebunn, og er kjempefornøyd. Den lukter i tillegg nydelig.
glaciera Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 Ei venninne av meg har et lignende problem. Hun er veldig fornøyd med Matrix.
Saeria Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Har du prøvd Psorinol? Den tror jeg en kan få kjøpt på helsekostforretninger. Den skal visstnok fungere bra for folk med psoriasis. Selv bruker jeg Selukos som fåes kjøpt på apotek for min hodebunn som jeg har problemer med eksem med. :-? Shampoen funker fint på meg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå