AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Jeg har hatt en liten deltidsstilling jeg ble sykemeldt fra. Nå lurer jeg på hvorfor det står forskjellig på den siste lønnslippen jeg fikk der når jeg ble syk og lønn og trekkoppgaven derifra ? Pleier det å være forskjellige beløp? Hilsen frustrert førstegangs arbeider Anonymous poster hash: f6abf...a06
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Jeg har hatt en liten deltidsstilling jeg ble sykemeldt fra. Nå lurer jeg på hvorfor det står forskjellig på den siste lønnslippen jeg fikk der når jeg ble syk og lønn og trekkoppgaven derifra ? Pleier det å være forskjellige beløp? Hilsen frustrert førstegangs arbeider Anonymous poster hash: f6abf...a06 lønnsslippen er for den perioden de kjører lønn for (som regel en mnd), lønns og trekkoppgaven er for hele året, altså samlet lønn osv fra bedriften gjennom tiden du har jobbet der det året Anonymous poster hash: 096ed...9b0
Girly Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Tusen takk, det var oppklarende. Men det står forskjellige beløp på feriepengene også? Hvilket er riktig ? Jeg trudde det var beløpet som stod på siste lønnslipp stemmer dette ?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Hva er forskjellene du ser da? Kanskje det står opptjente feriepenger på lønnsslippen? På lønns- og trekkoppgaven står det feriepengegrunnlag. Anonymous poster hash: 1315b...6f8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Lønn og trekkoppgaven du har fått er jo for i fjor, altså 2014. Lønnsslippen du har fått nå er for siste lønn. Anonymous poster hash: 31661...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå