AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hei. Jeg skal pusse opp barnerommet til barnet vårt som kommer i sommer. Nå er det plater på veggene som ser ut som panel.(panelplater?) Dette vil eg ha vekk fra rommet. Ønsker glatt vegg. Hvilken plater bør jeg erstatte med? gips? sponplater? Det letteste er hvis det finners noe som jeg kan legge utenpå panelplatene jeg har i dag. Noen som har erfaring? Hva er best? Anonymous poster hash: 6d727...287
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Du kan sette opp panelplater som er helt glatte og ser ut som malt gips. Evt. smelle opp gipsplater, sparkle og male. Begge delere kan monteres utpå det du har Anonymous poster hash: ceeea...6ed
Fanteria Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Gips eller wall2paint. Har brukt sistnevnte med pent resultat
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Gips er et mareritt hvis du skal henge opp noe. Jeg ville heller ikke hatt det på et barnerom, for det blir lett hakk hvis en dunker hjørnet av noe inn i gipsplata. Glatt panel eller sponplater tåler mer og er lettere å henge opp ting på. Anonymous poster hash: 89b2e...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå