Gå til innhold

Daten min ble kjempe sur fordi jeg måtte avlyse :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både i går og i dag, så har formen vært elendig. Jeg er kjempe kvalm og skikkelig skallebank. Endte med at jeg måtte avlyse daten vi hadde sammen i kveld. Vår 2 date. Jeg hadde ikke være noe godt selskap uansett.

Dette ble IKKE tatt godt imot. På meldingen sto det dette:

Skal du virkelig avlyse? Er du klar over at jeg har handlet inn mat og drikke til i kveld? Lastet ned film har jeg å. Veldig dårlig gjort. Jaja nå må jeg sitte her alene i kveld da. Takk. Når vi møtes neste gang (hvis det i det hele tatt blir en neste gang) så bør du møte opp og ikke avlyse igjen. Da blir jeg gørr sint!

Wow, ble helt satt ut. Det er ikke min feil at jeg er syk vel. Jeg har dårlig samvittighet, men hva skal jeg gjøre da?

Hvordan hadde dere reagert på en slik sms?

Anonymous poster hash: 5c3db...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp ham :)

Tenk hva større problemer kan føre til med denne typen?

• Liker 28
Skrevet

Jeg synes det er bra at daten forteller akkurat hvordan det føles og ikke skriver Helt i orden :) :) og sitter og analyserer og skriver innlegg på KG om det.

Anonymous poster hash: 4b9ba...0bf
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke gått på den tredje daten. Det er helt sikkert...

• Liker 17
Skrevet

Klart det er kjipt at noen avlyser avtaler, men er man syk så er man syk. Om han blir gørr sint fordi du blir syk og ikke kan møte han så er det noe som skurrer i mine ører.

• Liker 5
Skrevet

Syns du kunne ha sendt ham en sms allerede i går og fortalt at du var i dårlig form, for å forberede ham litt i tilfelle du måtte avlyse. Ja det var litt frekt av ham men jeg syns faktisk at det var litt frekt av deg å si fra bare noen timer før...

Anonymous poster hash: 5d62a...099
  • Liker 6
Skrevet

Han ble nok veldig skuffet, for han har tydeligvis gledet seg, planlagt, ordnet osv.

Og det høres ut som han er redd for at dette er en dårlig unnskyldning fra din side, at du egentlig ikke hadde lyst og bare sier at du er syk.

Han sier hvertfall fra da. Jeg hadde aldri turt å skrive noe sånt til daten, men jeg hadde sikkert tenkt det samme.

Anonymous poster hash: 6fe9f...964

• Liker 3
Skrevet

Den der hadde jeg blitt skikkelig satt ut av også.

Nei, jeg hadde heller ikke gått på noen date med han igjen hvis han skal bli så sint og synes så synd på seg selv. Dette lover ikke bra syns jeg.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er bra at daten forteller akkurat hvordan det føles og ikke skriver Helt i orden :) :) og sitter og analyserer og skriver innlegg på KG om det.

Anonymous poster hash: 4b9ba...0bf

Jeg hadde reagert på en slik melding (hvem hadde vel ikke det) og lurt på om jeg i det hele tatt hadde giddet å date en fyr som blir så lett sur. Mest sannsynlig ikke. Jeg ser ikke det store problemet med å lage en slik tråd på KG.

• Liker 3
Skrevet

hvis han reagerer sånn på det der, hvordan kan han da reagere på andre ting? sånne folk holder jeg meg unna. det må gå an å ha forståelse for at noen blir syke.

Anonymous poster hash: 4af13...b27
  • Liker 9
Skrevet

Syns du kunne ha sendt ham en sms allerede i går og fortalt at du var i dårlig form, for å forberede ham litt i tilfelle du måtte avlyse. Ja det var litt frekt av ham men jeg syns faktisk at det var litt frekt av deg å si fra bare noen timer før...

Hvor står det at jeg sa i fra noen timer før? Jeg sa faktisk i fra i går kveld at jeg var dårlig. Så slapp av.

• Liker 6
Skrevet

Skjønner at du reagerer. Jeg hadde takket for meg etter en slik melding.

Eller så tar du på deg den mest usexye joggebuksa di, hettegenser, usminka og uflidd. Så ringer du på døra hans å si du er klar for en romantisk middag. Host, tørk snørr og hiv inn på med med nesespray,hostesaft og paracet åpenlyst under middagen og resten av kvelden. :)

Det hadde gjort susen tenker jeg! 😁

Anonymous poster hash: 57bc5...b79

• Liker 8
Skrevet

Hvor står det at jeg sa i fra noen timer før? Jeg sa faktisk i fra i går kveld at jeg var dårlig. Så slapp av.

Jeg er da fullstendig avslappet så her syns jeg du var litt vel på hugget i svaret ditt til meg. Du spurte tross alt om vår mening... Så er tydeligvis ikke bare daten din som kan være litt krass i svarene sine.. :)

• Liker 2
Skrevet

Dette høres ut som samme daten som venninnen min hadde.

Hun ble bedt på middag, men dagen før daten ble hun syk, og måtte kansellere.

Da viste daten sitt sanne ansikt.

Han formelig bombarderte henne med meldinger om hvor snill han var, hvor mye han hadde ofret for at hun skulle få en fin middag hos ham, at han nå ble sittende alene, og "stakkars han".

Dagen etter, den dagen daten skulle vært, ble venninnen min akuttoperert, og etter at han hadde ringt ørten ganger den dagen, tok jeg til slutt telefonen hennes for å gi beskjed om at hun var utilgjengelig.

Da var han sinna for at hun ikke hadde tatt telefonen, og da jeg sa at hun var syk, var hans respons "hun er ikke den eneste som er syk".

Jeg ble stum, og klarte bare å svare "det er helt tydelig" før jeg la på røret.

Allerede dagen etter ringte han henne igjen, og igjen var det "han", hvor synd det var i han, som var så snill, hadde fikset så mye for at hun skulle ha en fin kveld, og hvor skuffet han ble da han avviste han, som var så snill... Ikke en gang viste han omtanke for henne, som lå på sykehuset etter å ha blitt operert.

Anonymous poster hash: ab23e...124
  • Liker 10
Skrevet

Er en person så lite forståelsesfull så ville nå ikke jeg brukt mer tid på vedkommende.

• Liker 5
Skrevet

Det var en unødvendig krass kommentar, med en slags subtil trussel om hva som skjer om du skulle avlyse en 3. date. Nei, dette hadde jeg ikke giddet å bruke tid på, hadde aldri godtatt en slik melding fra en dame dersom jeg måtte avlyse på grunn av sykdom.

På den annen side er det greit at folk viser hvem de er ganske tidlig så slipper man å bruke mer tid på dem :) Når man fyrer seg opp for så lite så kan man lure på hva de er kapable til om et virkelig problem oppstår.

Anonymous poster hash: 0e2da...5e2
  • Liker 3
Skrevet

Han ville jeg ikke truffet flere ganger når han reagerte sånn. Særlig fordi du hadde sagt fra før av at du var i dårlig form.

Nå vet jeg ikke hvordan du ordla deg. Men du skrev vel at du var lei deg for det. Hadde gledet deg, mejn dessverre ikke var blitt noe bedre. Håper på forståelse. Det hadde jeg skrevet da. Veldig kjedelig å få en avlysning samme dag.

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Vel, jeg hadde snudd i døra og løpt i motsatt retning om jeg hadde fått en sånn melding så tidlig.

Alle kan bli sjuke av og til, og selv om det mest sannsynlig var ganske bittert for denne mannen, så kunne han fint sagt noe sånn som; "Ok. God bedring! Du får si i fra når du er frisk :)"

Jesus, ass. Snakk om å lage drama for noe så simpelt. Er det rart det er krig i verden...

• Liker 3
Skrevet

Jeg er da fullstendig avslappet så her syns jeg du var litt vel på hugget i svaret ditt til meg. Du spurte tross alt om vår mening... Så er tydeligvis ikke bare daten din som kan være litt krass i svarene sine.. :)

Jeg er ikke på hugget jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ut som samme daten som venninnen min hadde.

Anonymous poster hash: ab23e...124

Sikkert en som begynner på K... :P

Anonymous poster hash: e15a6...530

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...