AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Nå som det er lørdag, ser jeg anledningen til å kose meg litt ekstra. Hva spiser dere når dere skal skeie ut og kose dere? For meg blir det mye det samme, derfor vil jeg gjerne ha tips til ting jeg kan unne meg. Her går det mye i Snickers-sjokolade, marsipan og yoghurtnøtter i helgene. NAM Anonymous poster hash: 3fd28...db2
Gjest Explsm Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Tortillachips og sjokolademelk, mmm.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Litt sjokolade, et par glass vin. Ellers er jeg mest en mat-person og foretrekker å bruke kaloriene mine på pasta eller noe med mye ost fremfor godteri. Alt innenfor 1500 kalorier selvsagt, da jeg fortsatt besitter et par julekilo jeg vil bli foruten. Anonymous poster hash: 4ef50...fad
vogue90 Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Druer, sjokolade (spesielt glad i 70% med nøtter eller kokos), vin, sørlandschips (sammen med vin), yoghurtnøtter. Er også glad i å lage sukkerfri kakao med krem eller fryse bananer og lage shake eller bare spise med sjokolade på
Ingvilddd Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Har helt dilla på kindersjokolade (særlig kinderegg) og Japp! I tillegg elsker jeg omtrent alle typer nøtter. Unner meg også ting som is, brownies, andre kaker og gjærbakst når jeg skal kose meg
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Druer, sjokolade (spesielt glad i 70% med nøtter eller kokos), vin, sørlandschips (sammen med vin), yoghurtnøtter. Er også glad i å lage sukkerfri kakao med krem eller fryse bananer og lage shake eller bare spise med sjokolade på 70% sjokolade med kokos? har de det i norge?? Anonymous poster hash: 50da9...040
Gjest Belle âme Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Oreois og/eller melkesjokolade med smørbukk 😍 + ben&jerrys med cookie fugde/brownies 😍 Endret 14. juli 2015 av Belle âme
Gjest Ketchupjenta Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Ben&jerrys er det beste å skeie ut med O:) Spiser du da hele boksen, eller er det bare meg?:o
Gjest Ketchupjenta Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Ben & Jerrys Alt av sjokolade Yoghurtnøtter Brownies
Gjest Keikolina Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Graver i meg det jeg kan, lever bare en gang. Sjokolade og potetgull 3 liter cola. Sprø mix og stratos. Endret 1. mars 2015 av Keikolina
FantasDick Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Det varierer fælt; jeg er sånn periode-spiser av alt. Kan ha helt dilla på noe i et par uker før jeg skifter til noe helt annet. Meen, gjengangere er sjokolade, marsipan, sjokoladenøtter, yoghurtnøtter, is og noe kaker/gjærbakst.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 melkesjokolade med kvikk lunsj, og chips! og brus. Mmmm!! Anonymous poster hash: f8762...8fa
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Når jeg koser meg blir det gjerne noen av disse sakene: Stor blå pose med Nidar favoritter (deler med de andre hjemme) Japp Twix Burn RedBull Cola Salte skruer (chips) Ostepop Skittles Twist Toblerone Ferrero rocher (konfekt-sjokolade) TORO Brownies Endret 1. mars 2015 av Spirrevirrevipp
FitnessIna Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Spiser du da hele boksen, eller er det bare meg?:o Hele boksen, uansett hvor kvalm jeg blir mot slutten. :D 1
Gjest earlgrey Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 -Smoothies av forskjellig frukt -Pannekaker med akasiehonning/blåbær -hjemmelagede proteinbarer (peanøtt/honning) -pepsi max (ser på det som helgekos) -hummus -grillet ananas, eple eller banan -en søt kaffelatte/kakao -ost og kjeks -bakst med hvitost (føler det blir mer som et måltid om man har ost framfor sukker)
PrinsesseNila Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Av mat: Tapas :F Beste jeg vet... Og ost og kjeks gjerne Drikke: En god Rioja vin. Cola zero og pepsi max ser jeg ikke på som å skeie ut siden det er sukker og (nesten)kalorifritt, men definitivt kos! Snacks: Haagen-Dazs Salted Caramel (BESTE JEG VET), sjokolade, smågodt, gullfisk. Endret 1. mars 2015 av PrinsesseNila
vogue90 Skrevet 2. mars 2015 #19 Skrevet 2. mars 2015 70% sjokolade med kokos? har de det i norge?? Anonymous poster hash: 50da9...040 Pleier å kjøpe i Sverige, men mener at de skal ha det på Lindt på Paleet i Oslo
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2015 #20 Skrevet 2. mars 2015 70% sjokolade med kokos? har de det i norge?? Anonymous poster hash: 50da9...040 Har de ikke Bounty med mørk skokolade? Ellers er det enkelt å lage selv da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå