Gå til innhold

lage-is-selv-former

Anbefalte innlegg

Gjest Maetzii ii
Skrevet

noen som vet hvor man får kjøpt former til å lage is selv med? Sånne plast"kopper" som man fyller med saft, putter oppi en pinne med håndtak, og stapper i fryseren, som gir den saftis med isabella-form?

Ønsker meg sånne men finner det ingen steder...

Skrevet

Ikea og Åhlens har hatt før i sommer i alle fall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så noen på TilBords i dag, som var ganske fine. De var beregnet på alko-is, men du kan jo fryse is i dem til ungene for det!

Gjest the imp
Skrevet

På Gjøvik fant jeg det i fjor på max20 på CC.

Skrevet

Tror tilogmed de er å få kjøpt på Nille. :wink:

Gjest maetzii ii
Skrevet

Nille på Gjøvik er lagt ned, Tilbords hadde ikke, Max20 hadde hatt tidligere men visste ikke om de fikk igjen.. Får håpe jeg skal forbi Ikea snart (2 timers biltur dit, så blir dyre isformer å dra bare pga dem.)

Har spurt på omtrent 10 andre steder også (Rimi, LekeOlsen, Ting&Tang, Europris, Billighuset ++).. At det skal være så vanskelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi fryser is til ungene og de spiser MASSE hele sommeren (spesielt frossen gulrotjuice er populært! :o )

Min erfaring fra flere leverandører er at de fra Tupperware er best (selv om de ikke er så veldig fine...)

IKEA har sånne former kun i begynnelsen av sesongen. Få tak på et Tupperware-menneske, du! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så sånne på en lekebutikk i går - tror det var på Leketorvet eller noe sånt.. Kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

De fra Ikea er dessuten litt i overkant store for små barn. Dessuten henger alle formene sammen, så man får ikke vasket dem skikkelig før alle isene er spist opp...

Skrevet

Er ikke Tupperware sine fine??? de har jo bamsepinner, jo! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...