AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Eg og snuppa pleier å være i åpen barnehage av og til. Og noe eg har lagt merke til flere ganger eg har vært der så er det at noen andre enn foreldrene til barnet som er der, ikke vet de så mye om barnet og kalles akutt-et eller annet. Nysgjerrige meg tørr jo ikke spørre hva det innebærer, så er det noen her som vet? Eg vet at det av og til er barn der med skjult identitet osv, er dette disse "akutt" menneskene er?Anonymous poster hash: 1380d...1e6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Eg og snuppa pleier å være i åpen barnehage av og til. Og noe eg har lagt merke til flere ganger eg har vært der så er det at noen andre enn foreldrene til barnet som er der, ikke vet de så mye om barnet og kalles akutt-et eller annet. Nysgjerrige meg tørr jo ikke spørre hva det innebærer, så er det noen her som vet? Eg vet at det av og til er barn der med skjult identitet osv, er dette disse "akutt" menneskene er?Anonymous poster hash: 1380d...1e6 Sannsynligvis akuttplasserte barn, altså tatt vekk fra foreldrene pga rus/vold /sykdom/alvorlig omsorgssvikt. Anonymous poster hash: f2ad2...a2d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Ja, sikkert barn som er akuttplassert. Jeg har selv et fosterbarn og vi var mye i åpen barnehage det første året (jeg var frikjøpt fra jobb)Anonymous poster hash: 5327b...912 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå