AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Hei :-) Jeg er ei kvinne på 22 år, som nettopp har startet på Grete Roede (uke 4), og driver å går ned i vekt. Jeg trener også mye. Jeg har lagt merke til at jeg er utrolig interessert i kosthold osv. Så det blir selvklart noe jeg snakker mye om.. Problemet er bare at jeg har ingen venner som er intressert i dette, og det kjenner faktisk som et stort savn, merklig nok. For jeg har ingen å dele oppturer og nedturer med. Jeg har allerede gått ned 15 cm på kroppen, og ser allerede en forskjell. Men det er så demotiverende når jeg ikke kan vise fremgangen til noen. Hva gjør dere?! Merker også de synes jeg er litt "smådum" fordi jeg feks ikke spiser ute lenger (det er fordi jeg er så ny i dette, så har alt for lite erfaring, til å gå ut, da jeg ikke aner hva som er i ting (og om de bruker smør/olje osv) .. Anonymous poster hash: ac38d...520
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Myfitnesspal har forum der folk skravler mye om kosthold og trening. Dersom dine venninner ikke bryr seg mye om det er det ikke mye å hente der. Du kan selvsagt utvide vennekretsen også og bli kjent med nye mennesker som kanskje deler din interesse. Idrettsklubber osv. Anonymous poster hash: b2f62...9ae
wintergirl Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Flott at du tar grep om din egen helse og bryr deg om hva du putter i munnen. Men selv om du slanker deg så er det tillatt å kose seg i helgene, eller en gang i uken og spise akkurat hva du vil. Ikke bli for opptatt av hvor mye kalorier det er i maten den ene uken. Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå