Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vell alt håp ute :-/ er så lei nå :( prøvet siden desember :(

Anonymous poster hash: 0430b...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hug: Vet hvor frustrerende det er. Vi har også vært prøvere siden desember og igår kom mensen igjen, jeg er så skuffet og lei..

Anonymous poster hash: dd2c6...720
Skrevet

Siden desember 2014? Da er det veldig tidlig å miste motet!

Anonymous poster hash: e8783...8c5

• Liker 6
Skrevet

Siden desember 2014? Da er det veldig tidlig å miste motet!

Anonymous poster hash: e8783...8c5

Vet det er tidelig å miste motet :-/ men blir så skuffet :(

Skrevet

😳

Folk kan godt si at det er tidlig å miste motet, folk strever lenger enn dere... men det hjelper ikke så mye...

jeg mistet i november, og har prøvd siden det... blir bare værre og værre for hver gang mensen kommer.. og værtfall siden jeg mistet så har 5!!! venninner av meg blitt gravide!

Hadde håpet sånn på denne mnd her, men jeg får hverken positiv test eller mensen😳

Ville helst sluppet å fått i desember, så kanskje vi hopper over prøving i mars og håper på et januarbarn☺

Skrevet

😳

Folk kan godt si at det er tidlig å miste motet, folk strever lenger enn dere... men det hjelper ikke så mye...

jeg mistet i november, og har prøvd siden det... blir bare værre og værre for hver gang mensen kommer.. og værtfall siden jeg mistet så har 5!!! venninner av meg blitt gravide!

Hadde håpet sånn på denne mnd her, men jeg får hverken positiv test eller mensen😳

Ville helst sluppet å fått i desember, så kanskje vi hopper over prøving i mars og håper på et januarbarn☺

Lykke til med prøvingen videre :) skjønner hva du mener, 7 av mine venner er gravide, blir så misunnelig, gikk på 1 forsøk hos de , er frustrerende og tenke på, men får/må holde mote oppe og prøve igjen, selvom det ikke er så lett :(

Skrevet

Lykke til med prøvingen videre :) skjønner hva du mener, 7 av mine venner er gravide, blir så misunnelig, gikk på 1 forsøk hos de , er frustrerende og tenke på, men får/må holde mote oppe og prøve igjen, selvom det ikke er så lett :(

Lykke til dere også☺

Vi har heldigvis en sønn på 2,5 år fra før, så vi koser oss med han☺ Hjelper veldig på! Men det er noe som mangler! Skulle væet 24 uker på vei i dag! Tenker på det hver dag...

Men snakket med en synsk dame som jeg jobber med.. hun sa jeg ble gravid innen mars... så får se da😅

Skrevet

Lykke til dere også☺

Vi har heldigvis en sønn på 2,5 år fra før, så vi koser oss med han☺ Hjelper veldig på! Men det er noe som mangler! Skulle væet 24 uker på vei i dag! Tenker på det hver dag...

Men snakket med en synsk dame som jeg jobber med.. hun sa jeg ble gravid innen mars... så får se da😅

Det skjønner jeg veldig godt. Ja, får satse på det beste :) god helg videre :D

Skrevet

Er litt tidlig å miste motet enda, men forstår det er frustrerende. Håper spiren sitter neste mnd :)

Anonymous poster hash: 65cd7...22c

Skrevet

Dere setter store krav til naturen om dere tror det skal gå så fort å bli gravid. Jeg er prøver selv, så jeg vet hvordan skuffelsen er når mensen kommer. Men det er bare å smøre seg med tålmodighet her altså.

Anonymous poster hash: 8853b...032

• Liker 1
Skrevet

Dere setter store krav til naturen om dere tror det skal gå så fort å bli gravid. Jeg er prøver selv, så jeg vet hvordan skuffelsen er når mensen kommer. Men det er bare å smøre seg med tålmodighet her altså.

Anonymous poster hash: 8853b...032

Ja det vet jeg, men er ikke lett :P hehe:) får bare prøve igjen , å se neste måned :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Når dere har forsøkt bortimot et år kan dere begynne å miste motet, ikke etter 3 måneder.. Jeg vet godt hvor kjipt det er når det ikke klaffer, men det tar tid og mye skal være på plass for å bli befruktet. Som jordmoren min sa, de fleste embryoene går til grunne før ikm

• Liker 2
Skrevet

Når dere har forsøkt bortimot et år kan dere begynne å miste motet, ikke etter 3 måneder.. Jeg vet godt hvor kjipt det er når det ikke klaffer, men det tar tid og mye skal være på plass for å bli befruktet. Som jordmoren min sa, de fleste embryoene går til grunne før ikm

Okay, håper det skjer før det er gått 1 år, er ikke bare jeg som blir lei, sambo blir frustrert han også. Men skjønner at 3 måneder ikke er lang tid, så vi får smøre oss med tolmodighet og prøve igjen :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Okay, håper det skjer før det er gått 1 år, er ikke bare jeg som blir lei, sambo blir frustrert han også. Men skjønner at 3 måneder ikke er lang tid, så vi får smøre oss med tolmodighet og prøve igjen :)

Skjønner godt hvordan du har det, vi brukte to år..

Skrevet

Vet det er tidelig å miste motet :-/ men blir så skuffet :(

Om det er noe trøst så er det folk her inne som har prøvd i 4-5 år. Da kan du forestille deg skuffelse. Altså, jeg forstår veldig godt det er sårt men å klage her inne av skuffelse etter 2 pp er bare ekstremt provoserende. Vent iallefall til 6-7 pp før du klager.

Anonymous poster hash: 86223...b7f

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det, vi brukte to år..

Over tre her.....sitter ikke ennå :(

Gjest Solstråla88
Skrevet

Over tre her.....sitter ikke ennå :(

Ikke fått hjelp? Jeg ble gravid mens vi ventet på time til ivf. Du har krav på hjelp etter et år..

Skrevet

Om det er noe trøst så er det folk her inne som har prøvd i 4-5 år. Da kan du forestille deg skuffelse. Altså, jeg forstår veldig godt det er sårt men å klage her inne av skuffelse etter 2 pp er bare ekstremt provoserende. Vent iallefall til 6-7 pp før du klager.

Var ikke meningen å provosere noen :( jeg vet der er mange så ikke blir gravide før etter lang lang tid :( beklager, jeg måtte bare få ut min frustrasjon :(. Å til dere som har vært prøvene i lang tid, jeg krysser fingrer og tær for dere. Dere har min respekt så klarer dette, her sitter jeg å er lei meg for det ikke gikk denne måneden , åsso er det mange der ute som har prøvd i mange år. Lykke til alle samen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...