Gå til innhold

lang flytur - hadde du turt å reise alene med tre små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere turt å reise med 3 barn under 5 år alene med fly, det er snakk om 15 timers flytur? Det minste barnet er bare noe uker gammel og du er keisersnitt operert?

Anonymous poster hash: 5c1ee...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Jeg har ikke barm selv, men kusinen min sliter nok med to unger London - Oslo

Anonymous poster hash: 04e86...9f0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Jeg har ikke barm selv, men kusinen min sliter nok med to unger London - Oslo

Anonymous poster hash: 04e86...9f0

Har hun snille unger da?

Skrevet

Klarer du å handtere alle da? Pluss bagasje? Er formen din bra nok? Og klarer barna og oppføre seg bra nok til å ikke gjøre flyturen et rent helvete for resten av flyet? Sånn dønn ærlig og ikke med mors rosa briller over englebarna sine...

Anonymous poster hash: e98fd...8ae

• Liker 2
Skrevet

Har to tette, skal avgårde med de til både Hellas og Spania til sommeren. Bagasje og en på ett og en på tre.

Har minste i bæretøy da, gjør det mye enklere. Du kan nok ta de to minste i bæretøy, en foran og en på ryggen. Evnt. tandembære i sjal :P

Ellers hadde jeg faktisk ikke vurdert det engang rett etter snitt...

Anonymous poster hash: cef49...400

Skrevet

Jeg hadde ikke vurdert å dra en gang

Anonymous poster hash: b1f95...d4e

• Liker 2
Skrevet

Har hun snille unger da?

Ja

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg ikke måtte. Det er mye styr med reising, kofferter, vogn, håndbagasje. Noen skal på do, man skal spise, de skal springe rundt og leke mens vi sitter og venter osv osv. Det hadde jeg ønsket å unngå, men selvsagt er det helt nødvendig så går det nok greit.

Skrevet

Noe sånt hadde jeg kun gjort for å unnslippe byllepest, eventuelt snarlig ventet dødsfall i aller aller nærmeste familie.

Anonymous poster hash: b7fc1...36a

• Liker 2
Skrevet

Noe sånt hadde jeg kun gjort for å unnslippe byllepest, eventuelt snarlig ventet dødsfall i aller aller nærmeste familie.

Anonymous poster hash: b7fc1...36a

Hvorfor akkurat byllepest?

Anonymous poster hash: b1f95...d4e

Skrevet

Klarer du å handtere alle da? Pluss bagasje? Er formen din bra nok? Og klarer barna og oppføre seg bra nok til å ikke gjøre flyturen et rent helvete for resten av flyet? Sånn dønn ærlig og ikke med mors rosa briller over englebarna sine...

Anonymous poster hash: e98fd...8ae

Du er ærligheten selv. Når man putter det i den vinkelen der så mister jeg delvis lysten, men når man ønsker å reise bort så inderlig sterkt så hadde nok reist. Som byllepesten som noen nevnte det her hadde reist uansett.

Skrevet

Jeg kjørte fly her om dagen med en mor og to barn (vil gjette 4-5 år, så ut som tvillinger) bak oss. Om ikke det var en av ungene som skrek, løp rundt, snakket høyt i ett sett, herjet rundt i setet eller sparket meg og samboeren min i ryggen, var det moren som skrek til dem.. Dønn umulig å slappe av. Vi var utrolig slitne da. Veldig glad flyruten varte i kun 1,5 timer. 15 timer hadde vært uutholdelig!!

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvor ålreit er det for små barn med en flytur på 15timer?

Anonymous poster hash: 62a10...aaf

Skrevet

Aldri i livet! Høres ut som 15 timers mareritt.

Skrevet

Hvis du vil ha brokk i såret så, og må under kniven igjen..

Anonymous poster hash: 75f23...729
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Ville verken utsatt meg selv (rett etter et keisersnitt), barna eller medpassasjerer for det. Høres ut som kaos, stress og rett og slett helvete i 15 t, spør du meg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjørte fly her om dagen med en mor og to barn (vil gjette 4-5 år, så ut som tvillinger) bak oss. Om ikke det var en av ungene som skrek, løp rundt, snakket høyt i ett sett, herjet rundt i setet eller sparket meg og samboeren min i ryggen, var det moren som skrek til dem.. Dønn umulig å slappe av. Vi var utrolig slitne da. Veldig glad flyruten varte i kun 1,5 timer. 15 timer hadde vært uutholdelig!!

Jeg tror ikke mine eldste barn hadde vært så vanskelige, men det er en ting jeg må ta og kjenne på at jeg er faktisk sliten nå i slutten av svangerskapet, og vil kanskje bruke tid til å komme igjen. På en annen side så er reisemålet mye fristende enn å bli her i et par måneder til. Hmmm, vi får se...

Skrevet

Hvor skal du da?

Er det bare ferie eller er det familie du skal besøke siden du vurderer å utsette deg selv for tortur?

Anonymous poster hash: 31724...734
Skrevet

Hvor skal du da?

Er det bare ferie eller er det familie du skal besøke siden du vurderer å utsette deg selv for tortur?

Anonymous poster hash: 31724...734

Anser ikke det som en tortur. Bekkenløsning ER tortur når du har 2 barn under 5 år gående hjemme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...