Gå til innhold

Krangling! Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 15 år gammel jente. Jeg hadde ball den 26.2 og det var noen jenter som hadde med seg alkohol og jeg sa det til de voksne og de jentene og den ene gutten fant ut at det var meg og de truer meg om å slå meg og flå meg levende. Jeg sa bare navnet på hun ene jenta og den ene gutten. Og ei vennine av meg sa de to andre navnene. Og jeg får alt skylden mens det var ikke jeg som sa navnet på de to værste men jeg får forsatt skylden og det plager meg ig jeg har ikke lyst til å gå på skolen på mandag for jeg er redd de kommer til å slå meg. Og jeg har grupper på mandag og jeg er i gruppa med de to jentene som truer meg mest og han ene gutten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at de skal slutte og plage meg. Tips? Eller hva jeg kan gjøre i det hele tatt?? Svar fort❤️❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når 15-åringer truer med å flå deg levende så skal du ikke de på alvor.

Altså, å flå betyr å fjerne huden, dette er en tidkrevende og vrien prosess som strengt tatt bare drevne jegere får til. Når man flås så faller innvollene ut, hvis man ikke dør av det så dør man ihvertfall av å blø ihjel. Det er ikke mange 15-åringer som får til å flå og det er ihvertfall ikke mange som ville flådd et menneske - om så dødt eller levende.

Gjør en innsats på skolen, ligg unna dop og følg dine drømmer!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Fortell det til foreldrene dine!

Skrevet

Jeg har fortalt det til foreldrene mine eller moren min og stefaren min.

Skrevet

Fortell det til foreldrene dine!

Det har jeg allerede gjort men det funker ikke mamma sier bare at det kommer til å gå bra. Men jeg føler ikke det. Jeg er livredd for å gå på skolen jeg har ikke lyst til å bli banket😥

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det har jeg allerede gjort men det funker ikke mamma sier bare at det kommer til å gå bra. Men jeg føler ikke det. Jeg er livredd for å gå på skolen jeg har ikke lyst til å bli banket

Da vil jeg råde deg til å finne ut hvor tidlig å dagen mandag du kan snakke med helsesøster om dette. Snakk med henne om dette så tidlig som det lar seg gjøre å mandag. Om det er akkurat når første time er, så ville jeg sendt en e-post til læreren du har i det faget. Eventuelt tatt en telefonsamtale til han, selv om det kanskje kan føles tøft for deg å gjøre.

Jeg tror det er viktig at noen voksne på skolen din vet om det. Kanskje du har en kontaktlærer å skolen din? Jeg tror også det kan vært smart å fortelle om det til vedkommende i så fall.

Angående de gruppene ville jeg fortalt om situasjonen til læreren dere har i det faget. Blir kanskje litt mange ulike folk som du kan fortelle det til her, men noen må du snakke om det til.

Du gjorde det rette ved å si i fra på det ballet om at noen andre hadde alkohol med! Så du har ikke gjort noe feil.

For øvrig synes jeg det er merkelig om moren din ikke tar det mer seriøst enn som så..

Et annet tips: Se om det finnes noe selvforsvarskurs i nærheten av deg, eventuelt om det går an at du kan melde deg på en type kampsport for eksempel Taekwondo. Da har man noen triks i ermet om man virkelig skulle bli overfalt.

Inntil videre (før mandag) kan du gå inn på YouTube og søke etter self defense techniques (selvforsvarsteknikker). Bare husk at dette er ting man kun skal gjøre i forsvar om man blir angrepet. Ikke ellers.

Håper det ordner seg. :hug:

Skrevet

Det er nok bare tomme trusler fordi de ble irriterte på deg. Her er det de som har gjort noe ulovlig, ikke du.

Gå på skolen som vanlig og ignorer dem. Bare sørg for at du ikke havner alene med dem, og få noen til å hente deg etter skolen.

Det går nok over skal du se! Neste uke er det noen andre som de er sure på :)

Skrevet

Da vil jeg råde deg til å finne ut hvor tidlig å dagen mandag du kan snakke med helsesøster om dette. Snakk med henne om dette så tidlig som det lar seg gjøre å mandag. Om det er akkurat når første time er, så ville jeg sendt en e-post til læreren du har i det faget. Eventuelt tatt en telefonsamtale til han, selv om det kanskje kan føles tøft for deg å gjøre.

Jeg tror det er viktig at noen voksne på skolen din vet om det. Kanskje du har en kontaktlærer å skolen din? Jeg tror også det kan vært smart å fortelle om det til vedkommende i så fall.

Angående de gruppene ville jeg fortalt om situasjonen til læreren dere har i det faget. Blir kanskje litt mange ulike folk som du kan fortelle det til her, men noen må du snakke om det til.

Du gjorde det rette ved å si i fra på det ballet om at noen andre hadde alkohol med! Så du har ikke gjort noe feil.

For øvrig synes jeg det er merkelig om moren din ikke tar det mer seriøst enn som så..

Et annet tips: Se om det finnes noe selvforsvarskurs i nærheten av deg, eventuelt om det går an at du kan melde deg på en type kampsport for eksempel Taekwondo. Da har man noen triks i ermet om man virkelig skulle bli overfalt.

Inntil videre (før mandag) kan du gå inn på YouTube og søke etter self defense techniques (selvforsvarsteknikker). Bare husk at dette er ting man kun skal gjøre i forsvar om man blir angrepet. Ikke ellers.

Håper det ordner seg. :hug:

Tusen takk💕 læreren min vet det og jeg skal snakke med helsesøster ❤️

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tusen takk læreren min vet det og jeg skal snakke med helsesøster ❤️

Ingen årsak. :) Håper det ordner seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...