Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår så laget jeg ett innlegg der jeg fortalte at jeg fikk, vaaak positiv CB+ test 5-10 min ettet tiden, samtidig som jeg begynte å blø litt..

testtet igjen til morgen idag, og denne gangen fikk jeg svak positiv FØR fristen gikk ut...

Legger ved ett bilde så dere kan se testen og kankje hjelpe meg å tolke den?

syns ikke så godt, men hjelper om du leger pc skjermen litt bakover eller forover...

post-37809-0-57452300-1425113025_thumb.j

Anonymous poster hash: dcad0...51a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke positiv ut for meg, i alle fall...

Skrevet

post-37809-0-06063700-1425113428_thumb.j

Skrevet

Ser det kanskje litt bedre på dette...

Er bare så frusttrerende med den blødningen...

Skrevet

Fortsatt ikke positiv...

Skrevet

Ser ikke positiv ut:/

Anonymous poster hash: fde5c...7bf

Skrevet (endret)

Skimter en svaaaaak strek på det øverste bildet, om jeg ser godt etter og legger godviljen til. Ville dog ikke stolt på den. Vent til over helgen, og om ikke blødningen tar seg opp så tester du igjen! :) Lykke til.

Edit: leste det forrige innlegget ditt nå. Om du er 2 uker på overtid ville streken vært mye sterkere, eller så har EL kommet senere enn forventet denne gangen.

Endret av Flyndrefanten
Skrevet

Skimter en svaaaaak strek på det øverste bildet, om jeg ser godt etter og legger godviljen til. Ville dog ikke stolt på den. Vent til over helgen, og om ikke blødningen tar seg opp så tester du igjen! :) Lykke til.

Edit: leste det forrige innlegget ditt nå. Om du er 2 uker på overtid ville streken vært mye sterkere, eller så har EL kommet senere enn forventet denne gangen.

Er vel ikke fult 2 uker, hadde sist mens 20. januar.

Sist jeg var gravid, så ville ikke testen slå ut positiv før jeg var 6 uker på vei...

Gjest Solstråla88
Skrevet

Synes den ser negativ ut, desverre

Skrevet

Jeg ser en svaaaak, svak strek der når jeg bøyer skjermen min bakover :) Men som de andre sier - vent litt og ta en ny test. Hvis den ikke blir sterkere enn dette kan det være du ikke er gravid.

Anonymous poster hash: 52d19...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...