AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Del Skrevet 28. februar 2015 I går skulle jeg kle av ungen min yttertøyet på ettermiddagen, plutselig fikk jeg en vond følelse i nakken. Det forverret seg ila dagen/kvelden. Og i morges var det så vondt at det er veldig plagsomt, en stikkende smerte. Så blir litt kortpustet. Hva kan det være, hva hjelper? Forsøkte massasje...Anonymous poster hash: ed7a1...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Del Skrevet 28. februar 2015 Det kan være alt mulig. Muskelstrekk til hjertefeil. Kontakt legen din du. Anonymous poster hash: 2beb0...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Del Skrevet 28. februar 2015 Hjertefeil er det ikke. Hva gjør man med en muskelstrekk?Anonymous poster hash: ed7a1...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Del Skrevet 28. februar 2015 Hvordan vite at det ikke er hjertet? Kortpusthet er også ett tegn på at det kan være noe med hjertet. Anonymous poster hash: 2beb0...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Del Skrevet 28. februar 2015 Som oftest kommer smerter i brystet, skuldrene, nakken fra spente muskler. Det vil si at det går over etterhvert. Det kan hjelpe litt med behandling (helst hos osteopat som er fysio i utgangspunktet). Jeg har kjøpt en slik "pølse" på apoteket som varmes i mikro og legges rundt nakken. Myker opp de spente musklene. Og i de verste periodene tar jeg litt smertestillende mens musklene leges. Og deretter: Du bør trene litt forsiktig styrke, eller pilates eller yoga. Det vil gjøre godt for deg. Anonymous poster hash: ae757...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Del Skrevet 28. februar 2015 Hvordan vite at det ikke er hjertet?Kortpusthet er også ett tegn på at det kan være noe med hjertet. Anonymous poster hash: 2beb0...7a8 1: fordi det er utredet at jeg ikke har hjertefeil, og ikke er i faresonen for å få problemer 2: fordi det sitter på høyre side og jeg overhodet ikke kjenner vondt noe sted som har noe med hjertet å gjøre Så nei, det er ikke hjertet. Ferdig snakka.Anonymous poster hash: ed7a1...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Del Skrevet 28. februar 2015 Som oftest kommer smerter i brystet, skuldrene, nakken fra spente muskler. Det vil si at det går over etterhvert. Det kan hjelpe litt med behandling (helst hos osteopat som er fysio i utgangspunktet). Jeg har kjøpt en slik "pølse" på apoteket som varmes i mikro og legges rundt nakken. Myker opp de spente musklene. Og i de verste periodene tar jeg litt smertestillende mens musklene leges. Og deretter: Du bør trene litt forsiktig styrke, eller pilates eller yoga. Det vil gjøre godt for deg. Anonymous poster hash: ae757...192 Jeg er glad i pilates, så det er noe jeg ønsker å starte med (trente det litt før), takk for at du minnet meg på det! Anonymous poster hash: ed7a1...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå