Gå til innhold

Hva nå da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt..traff en fyr for ett år siden, aldri et forhold, bare gøy. Så blir det helt stille-han hverken svarer eller tar kontakt i fler måneder før han plutselig tar kontakt igjen. Begynner på nytt med samme opplegg som sist. Nå er han tilbake til ingen kontakt eller svar. Jeg bør droppe dette ja? Hva er greia med dette? Dere menn-forklar meg dette..jeg har ingen følelser i så måte, men det er den der forsvinninga uten noen form for forklaring som irriterer.

Anonymous poster hash: 54b94...224

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gidd å gi fra deg hele kontrollen. Dropp han, og vis at du ikke finner deg i den type "av" "på" oppførsel ;)

• Liker 1
Skrevet

Arkiverer han som been there, done that og fortsetter med mitt. Har ikke hverken tid eller gidd til dette.

Skrevet

Hvis du ikke har noen følelser for ham så er det sikkert greit å ha en fast knullekompis innimellom? Høres jo ut som om dere kanskje har en mutual deal og forsvinner fra hverandre når det er noe dating/kjæresteri på gang med noen andre? Sånn jeg tenker det hvert fall. Forsvinner han så har han finni seg ei jente og funker ikke det så kommer han tilbake ;)

Anonymous poster hash: be468...57d
Skrevet

Han har sikkert dame!

Anonymous poster hash: 97217...944
Skrevet

Gudene veit. Men uansett styrer jeg unna, denne karen er ikke noe jeg gidder involvere meg noe videre i, uansett om jeg hører noe i fra han igjen. Har han dame nå er det supert for han-men håper isåfall han ikke har hatt det mens vi holdt på :/.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...