Gå til innhold

Dere som blir med bekjentplayere hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser at enkelte alltid tar med en jente hjem fra bekjentfester, hva tenker dere jenter som blir med en fyren hjem?

Altså dere som blir med en hjem hvor du og alle du kjenner vet han tar med ny jente hver gang. Dere vet også at ganske mange jenter ikke ville rørt han med en ildtang nettopp fordi han prøver seg på så mange jenter og tar med ny jente hver gang.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitter fordi det du enda en gang måtte gå "tomhendt" hjem Summers? :fnise:

Anonymous poster hash: 369c0...62d
  • Liker 3
Skrevet

Ser at enkelte alltid tar med en jente hjem fra bekjentfester, hva tenker dere jenter som blir med en fyren hjem?

Altså dere som blir med en hjem hvor du og alle du kjenner vet han tar med ny jente hver gang. Dere vet også at ganske mange jenter ikke ville rørt han med en ildtang nettopp fordi han prøver seg på så mange jenter og tar med ny jente hver gang.

Nå skal hun ha digg sex med en som vet hva han gjør.

Anonymous poster hash: 8ce9a...31b

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg ta overtaket og bruke han og så droppe han etterpå. Å playe en player er tilfredsstillende. Spesielt å leke luremus ovenfor de ;)

Anonymous poster hash: edd29...05c
Skrevet

De tenker sikkert som ham; "nå er jeg kåt og vil pule."

Anonymous poster hash: d331a...45d
  • Liker 6
Skrevet

Nå skal jeg ta overtaket og bruke han og så droppe han etterpå. Å playe en player er tilfredsstillende. Spesielt å leke luremus ovenfor de ;)

Ja, ha sex med ham du. Det vil nok vise ham!

Anonymous poster hash: 0ac83...d64

• Liker 4
Skrevet

De tenker sikkert som ham; "nå er jeg kåt og vil pule."

Enig. Hvorfor stilles det spørsmål om hvorfor hun vil ha sex, men ikke hvorfor han vil han sex?

Anonymous poster hash: 1e555...a26

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker faktisk:
"Jeg synes synd på jenten(e) som er forelska i ham akkurat nå"

Anonymous poster hash: 620fd...d0b
Skrevet

Jeg tenker vel at de har lyst på hverandre den kvelden, det er ærlig talt ikke min sak. Er vel ikke noe vits i fordype seg noe mer i det.

Hvis det er allment kjent at fyren er en player så er sikkert jenta klar over det også.

Anonymous poster hash: 3c79e...56d
  • Liker 3
Skrevet

Bitter fordi det du enda en gang måtte gå "tomhendt" hjem Summers? :fnise:

Anonymous poster hash: 369c0...62d

Gikk seff tomhendt hjem, men kom ikke på at jeg burde prøvd meg på noen jenter jeg også før jeg leste innlegget ditt. Er ikke alltid like lett å huske på alt når man er ute på byen.

Nå skal hun ha digg sex med en som vet hva han gjør.

Anonymous poster hash: 8ce9a...31b

Tenker du det, at bare fordi han er flink til å få med jenter hjem så kommer dere til å ha digg sex? Det er jo ikke sånn at alle vil ligge med fyren, men at han prøver seg på mange og alltid finner en eller annen.

Endte med at de hadde sex gitt.

Enig. Hvorfor stilles det spørsmål om hvorfor hun vil ha sex, men ikke hvorfor han vil han sex?

Ingen som spør hvorfor hun vil ha sex, spørsmålet er hvorfor hun vil ha sex med han.

• Liker 1
Skrevet

Ingen som spør hvorfor hun vil ha sex, spørsmålet er hvorfor hun vil ha sex med han.

1. Han er lett bytte,

2. Du er desperat, og om du ikke engang får han hva er du verdt da?

3. Du er forelsket, "og jeg skal vise at jeg er den rette som endrer han"

4. Noe annet jeg ikke kommer på

Velg en av de over

Skrevet (endret)

Du skal ha takk for at du stikker hodet fram her, Summers. Tror du tråkker på noen tær å dømme ut fra innledende svar. Jeg har lurt på det samme, og et ærlig svar sitter langt inne.

Jeg tror de går med han fordi de ikke klarer å la være. Fyren er god å sjekke, kvinnene tiltrekkes og dermed scorer han. Som en venn av meg sa, det handler "ikke så mye om hvem jeg er, det handler om at jeg oppfører meg på en spesiell måte."

Så til dagens anekdote, om han som aldri lå med samme jenta to ganger men likevel hadde sex flere ganger i måneden... Hva er det med han liksom? Vel - det viste seg at fyren var så elendig i senga at ingen orket å kaste bort tid på å ha sex med han etter å ha erfart hvor dårlig han virkelig var. Dette var en "offentlig hemmelighet" - men han var god å sjekke, så han fortsatte å score hos de han ikke hadde vært med fra før, sjøl om de visste hvor elendig han var. Dette er altså ikke noe jeg finner på.

Kvinner er ikke dypere og mer åndfulle vesener enn oss, Summers.

Endret av draug 75
  • Liker 2
Skrevet

Summers - du må huske at alt jenter sier er om gutter 100 % politisk korrekt bullshit som de ikke mener et eneste sekund.

De tenner på drittsekker som gir dem drama. Slik er det bare.

Skrevet

Summers - du må huske at alt jenter sier er om gutter 100 % politisk korrekt bullshit som de ikke mener et eneste sekund.

De tenner på drittsekker som gir dem drama. Slik er det bare.

Altså han er ikke drittsekk, han er en av de hyggeligste jeg vet om og jentene vet jo hva de går til, de vet at han bare er ute etter et ligg.

Skrevet

Altså han er ikke drittsekk, han er en av de hyggeligste jeg vet om og jentene vet jo hva de går til, de vet at han bare er ute etter et ligg.

Da er det vel så enkelt som at de bare er ute etter et ligg også. Ikke akkurat astrofysikk dette her.

Anonymous poster hash: 7cf10...17d

• Liker 3
Skrevet

Gikk seff tomhendt hjem, men kom ikke på at jeg burde prøvd meg på noen jenter jeg også før jeg leste innlegget ditt. Er ikke alltid like lett å huske på alt når man er ute på byen.

Tenker du det, at bare fordi han er flink til å få med jenter hjem så kommer dere til å ha digg sex? Det er jo ikke sånn at alle vil ligge med fyren, men at han prøver seg på mange og alltid finner en eller annen.

Endte med at de hadde sex gitt.

Hehe du er jo morsom innimellom da :)

Skrevet

Men jentene er vel også ute etter et ligg. Har du tungt for det? Og hvorfor de velger han, er antagelig fordi han er kjekk. For mange så har utseendet noe å si for tenningen.

• Liker 3
Skrevet

Det kan jo være enklere å ha seg med en sånn fyr, for da vet de nøyaktig hva han vil ha med de, og dermed er det lettere å forholde seg til. Enn å måtte finne niceguys som kanskje forventer noe de ikke kan gi tilbake. Mange liker drittsekker fordi drittsekker er to the point å lette å ha med å gjøre. Niceguys kan være mer manipulerende og stressende for damer.

Anonymous poster hash: 18b4d...e7b
  • Liker 1
Gjest Frank Slade
Skrevet

Kvinner elsker en ekte spiller, Summers. Noen av de sier kanskje noe annet, men ikke tro på de ett eneste sekund.

:)

Skrevet

1. Han er lett bytte,

2. Du er desperat, og om du ikke engang får han hva er du verdt da?

3. Du er forelsket, "og jeg skal vise at jeg er den rette som endrer han"

4. Noe annet jeg ikke kommer på

Velg en av de over

1) Tenker jenter sånn? Er jo ikke vanskelig for jenter å få sex, hun hadde helt normalt utseende.

2) Det er jo det, man virker desperat når man blir med en hjem som alle vet har prøvd seg på et dusin jenter den kvelden og tar deg fordi de andre har sagt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...